eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić? › Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blachodachówka - polska czy skandynawska - jaką kupić?
    Date: Wed, 18 Nov 2009 06:18:15 -0800 (PST)

    On 18 Lis, 14:16, "dan_ynx_" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam. Pobudowałem rok temu dom jednorodzinny. Nakryłem dach papą na czas
    > zimy. Najbliższą też przezimuje w ten sposób. Na wiosnę chciałbym zadaszyć
    > dom blachodachówką. Słyszałem / czytałem / widziałem naocznie różne
    > blachodachówki. jedni zachwalają polskie drudzy szwedzkie a trzeci fińskie.
    > Jakie macie doświadczenie i jakie znacie opinie na ten temat? Czasami widzę
    > dachy z blachodachówek na których można tylko domyśleć się po kolorze
    > orynnowania jakiego koloru był. Farba schodzi łuszczy się... Od czego to
    > zależy. Przyznam się że nie jestem typem człowieka który musi mieć
> [...]

    Ja kupilem u Pruszyńskiego bo wiem że jest (kilka lat temy była) ok.
    Wujek ma ja na dachu ok 10 lat i wszystko w porządku. Ja ma na razie
    od dwóch.
    Wybrałem tez ta firme ze względu na gwarancję. Raczej większe fimy
    maja większe szanse na to żeby istniec za te kilka lat i uznac moja
    ewentualną reklamację.
    Przy liczeniu cen nie warto porównywac ceny za 1m2 ale za całość.
    Różne firmy różnie liczą m2. U Pruszyńskiego dostałem jeszcze upust i
    w sumie wyszlo porównywalnie to cen allegrowych ale za markowy produkt
    o pewnego sprzedawcy i na miejscu (mam jakies 2 km do składu
    Pruszyńskiego). Po dwóch latach jak zakładalem rynny bez problemu
    dokupiłem kolanko od ręki. Jesem zadowolony, przynajmniej na razie.
    Gdybym kupowal drugi raz zastanawial bym się tylko nad tym czy połysk
    czy mat. Mat fajnie wygląda z bliska, w ręku ale na dachu bez
    rewelacji a połysk chyba jakby lepiej.

    Pzdr
    QbaB