    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blachodachówkapo gradobiciu- fotki
    Date: Thu, 26 Aug 2010 08:26:58 -0700 (PDT)

    On 26 Sie, 11:04, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > http://picasaweb.google.com/krzysztof123/DachPoGrado
    biciu?authkey=Gv1...
    > Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.
    > Sytuacja po kilkuminutowym gradobiciu- grad wielkosci jajek
    > Okna dachowe ocalały, elewacje tez strasznie oberwały(wiatr zacinał gradem o
    > ściany)
    > Szyby w kilku autach równeiż popekały
    > Dachówka betonowa/ceramiczna-wytrzymały, eternit nie wytrzymal popekał.
    > Sytuacja eksteremalna.
    > Ciekawe co zaproponuije ubezpieczyciel nieruchomości której dach widac na
    > fotkach.

    Z tymi dachowkami ceramicznymi bym nie byl taki pewny czy wytrzymaly.
    Po zimie sie okaze albo po dwu.

    Wiem ze nie pytasz ale sobie napisze:
    Ja bym bral kase od ubezpieczyciela za nowa blache i robocizne. I
    narazie jej nie zmienial.
    Zuzyl bym ja na cos pozytecznego ale pamietal bym ze niedlugo moze
    potrzeba bedzie nowa blache polozyc. Ta co jest jeszcze troche polezy
    zanim zacznie gnic i przeciekac. Wazne zeby ja kontrolowac aby nie
    miec zalanej welny (jesli jest) pod dachem.

    --
    Lukasz Sczygiel