  • 31. Data: 2022-08-26 13:22:06
    Temat: Re: Blaszka z gwintem w środku - mocoeanie listwy do podłóg panelowych
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:te9pth$3tmh4$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Odpadła po pierwszym kopnięciu.

    fachowcy od jebania owcy przyklejają

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 32. Data: 2022-08-26 13:28:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:te8ot5$3o345$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Muszę zamocować listwę alu pomiędzy dwoma podłogami z panelami.
    >
    > Obecnie w miejscu gdzie listwa ma być, jest szczelina na około
    > 10mm.
    >
    > Nie mogę wiercić - niestety bezpośrednio w wylewce w tym miejscu
    > znajdują się przewody, rury od podłogówki i pewnie coś jeszcze
    > równie wesołego.

    wersja szybka to wyciąć taki pasek blachy, wsunąć pod jedna stronę
    wsunac pod drugą i blachowkręty.

    wersja tylko dla orłów to ze sprzetu agd wyciać blaszki z gwintami np
    wywiniecia z gwintem M4 i srubki wpuszczane.

    kluczowy jest koszt nożyc do blachy.

    Ja powycinałem zawczasu takie H żeby dzioby blokowaly się w futrynach.
    Bo podpisywałem cyrograf o niewierceniu w podlodze

  • 33. Data: 2022-08-26 14:41:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-25 o 23:17, heby pisze:
    > co innego można by zrobić.
    Przylutować nakrętkę M4 do blaszki o grubości podkładu pod panelami.
    Włożyć w szczelinę i obrócić o 90°.

    Robert

  • 34. Data: 2022-08-26 14:55:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/08/2022 14:41, Robert Wańkowski wrote:
    > Przylutować nakrętkę M4 do blaszki o grubości podkładu pod panelami.
    > Włożyć w szczelinę i obrócić o 90°.

    Dokładnie o tym mowa. Za wyjatkiem spawania/lutowania. Wystarczy
    nitonakrętka i blaszka z dziurką.

  • 35. Data: 2022-08-26 15:35:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jakies inne opcje mocowania takiej listwy, bez wiercenia podłogi między
    > panelami?
    o ile wchodzi w grę, to przyklej to klejem do szyb samochodowych. nie
    martw się czy odpadnie po roku używania, będziesz się martwił jak to
    rozdzielić przy remoncie

    ToMasz

  • 36. Data: 2022-08-26 15:39:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-26 o 14:55, heby pisze:

    > Dokładnie o tym mowa. Za wyjatkiem spawania/lutowania. Wystarczy
    > nitonakrętka i blaszka z dziurką.

    Jak się ma nitonakrętkę. :-)

    Robert

  • 37. Data: 2022-08-26 15:40:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/08/2022 15:39, Robert Wańkowski wrote:
    > Jak się ma nitonakrętkę. :-)

    Się ma.

  • 38. Data: 2022-08-26 18:15:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 26 sierpnia 2022 o 15:41:12 UTC+2 heby napisał(a):
    > Się ma.

    Stary sprzęt AGD pewnie też w przydasiach masz. Czy jakaś stara obudowę od PCta.
    Albo PSZOK w pobliżu.
    Ktoś tam wyżej/ niżej napisal że można z tego blaszkę z gwintem pozyskać.
    Ale ja na Twoim miejscu szedlbym w kierunku klejenia tej listwy

  • 39. Data: 2022-08-26 19:09:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.08.2022 o 08:40, heby pisze:

    > Tak zrobię, używając nitonakrętki. Ale zanim zrobie swoje, może się
    > okazać że w środowisku piekarzy zawodowych takie blaszki są za półdarmo
    > ;) Lepiej zapytać najpierw.

    Piekarze zawodowi używają nakrętek pazurkowych ;)

    --
    Pete

  • 40. Data: 2022-08-26 19:41:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/08/2022 18:15, Kris wrote:
    > Ale ja na Twoim miejscu szedlbym w kierunku klejenia tej listwy

    Się zobaczy. Kto wie.