  • 31. Data: 2022-08-05 01:22:19
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 4 sierpnia 2022 o 11:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
    .
    > Nie sadzisz ze podpinanie sie pod sukces dobrej predykcji wynikajacy z
    > zaistnienia zupełnie nietrafionych przesłanek to jednak ponizej pewnego
    > poziomu?

    Rację mi trzeba trochę przyznać.
    Bo dość oczywistym pompowaniu banki na rynku nieruchomości pisał też.
    Ale i głównie pisał o wykresie demograficznym z którego wyciągał błędne wnioski.

    > P.S. W duzych miastach jeszcze nie widac trendu spadkowego?
    A ten znak zapytania to po co dałeś?
    Wyżej napisałeś główne powody dlaczego coraz mniej osób będzie stać na własne
    mieszkania.
    Wzrosną więc ceny wynajmu.
    Już dzisiaj castingi są dla najemców
    I np bez oc najemcy drastycznie spadają szansę na wynajem byle pokoju.
    O kaucji i notariuszu nie wspomnę.

  • 32. Data: 2022-08-05 01:24:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 01:22:20 UTC+2 Kris napisał(a):
    ?
    > Rację mi trzeba trochę przyznać.

    Rację mu- znaczy kogutkowi.
    ____

  • 33. Data: 2022-08-05 16:14:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Wzrosną więc ceny wynajmu.
    > Już dzisiaj castingi są dla najemców
    > I np bez oc najemcy drastycznie spadają szansę na wynajem byle pokoju.
    Przedstawiałem jedyne wnioski wynikające z wykresu. W związku z czym dokąd nie
    pojawia się inne moje są prawdziwe a nie błędne. Ale krowa nie jestem i mogę wziąć
    dział w dyskusji opartej na faktach a nie wziętych że szklanej kuli.

  • 34. Data: 2022-08-05 17:35:48
    Od: Runt(R) <a...@a...org>

    A kto zyskal?

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 35. Data: 2022-08-05 19:50:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 16:14:41 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    dział w dyskusji opartej na faktach a nie wziętych że szklanej kuli.
    Spójrz wyżej/nizej- sporo Twoich "rewelacji" skomentowałem.
    Możesz więc dyskutować.
    Zapraszam więc do dyskusji

  • 36. Data: 2022-08-05 20:16:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    dział w dyskusji opartej na faktach a nie wziętych że szklanej kuli.

    Problem w tym, że interpretujesz to w oparciu o siebie i swoje
    widzimisie, odrzucając realne przesłanki,wykresy, tabele, które podałem
    tak jak wspomniany deficyt mieszkań i przeludnienie, czyli mieszkanie
    kilku rodzin w jednym lokalu. Obecnie jeszcze doszła inflacja, problemy
    z kredytami i brak kasiory, czyli stagnacja. Deweloperzy zwolnią z
    budową nowych mieszkań i ten trend się dość długo utrzyma a ceny nie
    spadną, wręcz odwrotnie, wzrosną, choćby z powodu braku i drożyzny
    materiałów budowlanych, nie wspominając, że jeśli deweloper miał jakiś
    wyliczony zysk, to będzie chciał go utrzymać. Takie są prawa rynku.

    Generalnie wychodzi, że nie potrafisz łączyć kropek, co już ci pisałem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 37. Data: 2022-08-05 22:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 20:17:36 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > wyliczony zysk, to będzie chciał go utrzymać. Takie są prawa rynku.
    >
    > Generalnie wychodzi, że nie potrafisz łączyć kropek, co już ci pisałem.
    https://www.google.com/search?q=wy%C5%BCe+demografic
    zne+w+polsce&oq=wyzedemogra&aqs=chrome.2.69i57j0i546
    l3.11073j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=c
    hrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=44Bk2uBet0zRSM
    Kolejny raz daję sam link. Jeśli ja go źle interpretuje to wskaż prawidłową
    interpretację. Z innego linku jaki dawałem wynikało że że pierwszy wyz demograficzny
    trwał 28 lat i urodziło sie 12 milionów ludzi. Przez następne 42 lata do dzisiaj
    urodziły się trzy miliony ludzi.https://www.google.com/search?q=ludno%C5%9B%C4
    %87+polski&client=tablet-android-lenovo&prmd=inmv&sx
    srf=ALiCzsa-O3e2x1BQWCqHMF8AxmMx4NFrrA:1659729313190
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiS4orBvbD5AhWK
    tYsKHWfRBo8Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=1280&bih=800&dpr=1#im
    grc=0iVFD6X8inu5rM

    https://www.google.com/search?q=wy%C5%BCe+demografic
    zne+w+polsce&oq=wyzedemogra&aqs=chrome.2.69i57j0i546
    l3.11073j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=c
    hrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=zckJFji7s1tOPM

    Ostatni to wykres obrazujący przyrost naturalny w Polsce. Wynika z niego że 25 lat
    temu skończył się przyrost naturalny w Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów, mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp. Były tutaj głosy że Ukraińcy
    uratują. Oni uratują niemcy a nie nas, szwaby lepiej płacą. Gdzieś napisali że u
    szwabow jest już ponad milion Ukraińców.

  • 38. Data: 2022-08-05 22:22:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 22:09:12 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Ostatni to wykres obrazujący przyrost naturalny w Polsce. Wynika z niego że 25 lat
    temu skończył się przyrost naturalny w >Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów,
    Poszukaj czy faktycznie w ciągu ostatnich 25 lat mniej samochodów Polacy kupowali.
    Jak coś znajdziesz to daj znać wg Ciebie dlaczego tak bylo
    >mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp.
    Jak wyżej. Poszukaj jak to w ostatnich 25 latach było i oczywiście daj znać
    dlaczego(wg Ciebie)
    >Były tutaj głosy że Ukraińcy uratują. Oni uratują niemcy a nie nas, szwaby lepiej
    płacą. Gdzieś napisali że u szwabow jest >już ponad milion Ukraińców.
    A ilu u nas? Daj znać co znalazłeś i dlaczego tak jest(wg Ciebie)

    Ps
    I kilka moich pytan/komentarzy wyżej niżej przemilczałeś.
    Argumenty się skończyły czy mam czekać dalej na Twoje odpowiedzi?

  • 39. Data: 2022-08-05 22:41:51
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    lat temu skończył się przyrost naturalny w Polsce i d tego momentu potrzeba mniej
    samochodów, mieszkań, dróg, miejsc parkingowych itp...>
    Pozwól że jeszcze raz to zacytuję bo mnie urzekło.
    25 lat temu by rok 1997 jeśli dobrze liczę.
    Pokaż/ podlinkuj dane ze od wtedy do teraz spadła sprzedaż samochodów, mieszkań,
    ilość dróg, parkingów itp.
    Chciałeś dyskutować bez szklanej kuli to podawaj fakty

  • 40. Data: 2022-08-05 22:45:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 22:22:29 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > I kilka moich pytan/komentarzy wyżej niżej przemilczałeś.
    > Argumenty się skończyły czy mam czekać dalej na Twoje odpowiedzi?
    O deweloperze ci odpowiedziałem. Mozesz się nie zgadzać ale odpowiedź otrzymałeś.
    Sprawdziłem kilka twoich wpisów i więcej pytań i komentarzy jakie napisałeś nie
    zostawiłem bez odpowiedzi. A jeśli pozostawiłem to przez nieuwagę albo uznałem że nie
    wymagają odpowiedzi. Może przypomnisz o które ci chodzi. Jeśli ja mogę dawać te same
    wykresy do których nie chcesz się ustosunkować i je zinterpretować to chyba nic się
    nie stanie jeśli powtórzysz jakieś pytanie.