  • Data: 2017-06-27 05:49:24
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale opisywana sprawa jest duzo gorsza. Z miastem zawsze sie da jakos
    > dogadac. A z osoba prywatna (a tutaj nawet wynika - ze z kilkoma) -
    > *zdecydowanie* trudniej. Tym bardziej, ze to autor watka bedzie tym
    > zlym-nowym, co to przychodzi i jak panisko zada odrazu dostepu do drogi :D

    Na razie pochodziłem po urzędach i tam widzę najwiekszy problem.
    Te urzędasy robią chyba wszystko żeby broń może nie pomóc a jeszcze
    zaszkodzić.
    Nawet nie chcieli mi udostępnić danych osobowych właścicieli tych działek,
    przez które przechodzi droga, zasłaniając się nową ustawą o ochronie danych
    osobowych, wieć nawet nie mam możliwosci z nimi kontaktu, to cyrki jakieś,
    jak mam na przykąłd zgłosić ofertę kupna właścicielowi działki skoro sam
    urząd domawia modania jego danych?
    Wkurzyłek się i muszę dokopoać urzędasowi odpowiedzialnemu za brak
    obowiazkowego dojazdu do działki, trzymajcie kciuki:)