eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 22 Aug 2015 00:39:19 -0700 (PDT)
    <0...@g...com>
    <mqup65$ltd$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mqv2ok$lnt$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mqvao5$u6v$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mqvmg5$b6r$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mr1ghd$djb$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <55d78a47$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 22:30:06 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    spoleczenstwo o aktualnej wiedzy naukowej aby na tej podstawie podejmowalo decyzje, a
    pozniej ewentualnie jak to zrobic. No i kwestia demokracji - jak decyzje wymusic na
    parlamentarzystach - co zdaje sie niełatwe.

    > Rzecz w tym, że KK i jego garstka gorliwi wyznawców nie wiedzą co to
    > jest demokracja, bo przeciwstawiają się rozpowszechnianiu wiedzy,
    > zwłaszcza seksualnej i na siłę chcą narzucać całemu społeczeństwu swoje
    > wzorce.
    > Tak więc Budyń przestań pisać o demokracji, bo ta nie istnieje w KK.
    > Dobrze wiesz, ze wszelkie doktryny KK są narzucane przez zwierzchników i
    > żaden katolik nie ma prawa mieć swojego zdania.

    mylisz role kosciola w demokratycznym panstwie ze sposobem funkcjonowania kosciola.

    Kosciol demokratyczny nie jest, oczywiscie masz racje - kieruje sie roznymi zasadami
    - a doktryna kosciola opiera sie o pismo swiete i tradycje - tym sie odroznia od
    roznych tam protestantow ktorzy uznaja wylacznie pismo swieta (podejscie to wlasciwe
    nie jest co udowadnia fakt ze kolejne koscioly protestancki opierajac sie na tym
    samym pismie swietym dochodza do roznych, czesto sprzecznych ze soba zasad wiary).
    Czym jest tradycja? Tu juz trzeba odniesc sie bezposrednio do religii - wg kk ludzie
    wciaz maja kontakt z Bogiem poprzez Ducha Swietego i ten kosciół jest żywy - tzn
    zmienia się. Nie zmieniaja sie podstawowe prawdy natomiast sposob ich realizacji,
    odczytywania wyzwan swiata - owszem.
    Co tez jest istotne - przynaleznosc do kosciola jest dobrowolna. Zatem kosciol nie
    moze komus na sile narzucic zasad religijnych.

    Natomiast panstwo jest demokratyczne i wszyscy, łacznie z katolikami mamy prawo
    glosowac jak sie komu podoba. KK niekomu nie narzuca kwestii religijnych, nie musisz
    (i nie ma takich zakus ze strony kk) obowiazkowo chodzic do kosciola, brac udzialu w
    uroczystosciach religijnych, posylac dzieci na religie.

    Ale jest tendencja by zadac od kosciola by w ogole nie wypowiadal sie w kwestiach
    inne niz religijne, a te sobie wyglaszal nie w przestrzeni publiczej.
    Tyle ze to nie jest uprawnione w zaden sposob - kosciol reprezentuej wystarczajaco
    liczna grupe obywateli by mogl sie w demokracji w ich imieniu wypowiadac wskazujac na
    dobro i zlo potencjalnych rozwiazan.

    No i dochodzimy do rozpowszechniania wiedzy. Wiedza seksualna w odpowiedzialnosci
    -tak, sprowadzenie seksu do tych smiesznych ruchów -nie. Bo nie jest dobra dla
    społeczenstwa, to sie nazywa seksualizacja mlodziezy i przynosi zgubne skutki co
    wiemy nie z teorii a z praktyki panstw zachodnich.
    http://www.polishexpress.co.uk/edukacja-seksualna-pi
    eciolatkow-obowiazkowa-uchroni-dzieci-przed-seksuali
    zacja/
    Tam panstwo wprowadzilo seksualizacje mlodziezy jako model wychowawczy - doprowadzilo
    to wzrostu ilosci ciaz, aborcji gwałtów wsrod mlodziezy - oczywiscie stosowne wladzy
    te statystyki widzą i wywnioskowale ze nedokladnie poinformowaly mlodziez o seksie
    wiec trzeba tą wiedze zwiekszyc,proponują seksualizowac juz 5latki.
    Obłęd i idiotyzm - proponujesz naszym dzieciom to samo?
    Nasz model wychowania jest niezły - psuc go w imie "postępu"?
    No i zeby było jasne - nie tylko kk protestuje przeciw seksualizacji, grupy swiackie
    tez. To nie jest strona koscielna: http://www.stop-seksualizacji.pl/index.php

    Nie kazda wiedza jest dobra i należy ją promowac - czy wprowadzilbys do szkol wiedze
    z zakresu technik budowy bomb albo kradziezy? Wiedza to wiedza - znalazlby sie debil
    ktory by twierdzil ze dzieki takiej wiedzy bedzie sie latwiech chronic przez
    zlodziejami.
    A ze 100krotnie wzroslaby ilosc zlodziei - to juz sprawa innego wydzialu :)

    b.