  • 1. Data: 2015-07-27 09:39:05
    Temat: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: tomeks <t...@o...eu>

    Po ostatnich burzach brama sie sama otwiera (od 2 dni spokoj) i dzis w
    nocy alarm sie wlaczyl w domu, samoczynnie
    Co to moze by ?

  • 2. Data: 2015-07-27 09:44:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 09:39:05 UTC+2 użytkownik tomeks napisał:
    > Po ostatnich burzach brama sie sama otwiera (od 2 dni spokoj) i dzis w
    > nocy alarm sie wlaczyl w domu, samoczynnie
    > Co to moze by ?

    Zepsulo sie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-07-27 11:28:31
    Od: tomeks <t...@o...eu>

    W dniu 2015-07-27 o 09:44, Adam Sz. pisze:

    > Zepsulo sie.
    > pozdr.

    Jak pało nie masz co pisać to nie pisz !!!!!!!!!

  • 4. Data: 2015-07-27 11:30:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "tomeks" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-07-27 o 09:44, Adam Sz. pisze:

    >Jak pało nie masz co pisać to nie pisz !!!!!!!!!

    Bez tupnięcia się nie liczy. Try again.

  • 5. Data: 2015-07-27 11:32:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    tomeks wrote:

    > Jak pało nie masz co pisać to nie pisz !!!!!!!!!

    to teraz na pewno doczesz się odpowiedzi od wróżki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-07-27 11:37:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "tomeks" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak pało nie masz co pisać to nie pisz !!!!!!!!!

    http://rtfm.killfile.pl

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2015-07-27 12:46:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to jest? To jest ten ekstra wydatek którego właściciele domów nie wliczają do
    kosztów mieszkania we własnym domu.

  • 8. Data: 2015-07-27 12:51:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 12:46:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Co to jest? To jest ten ekstra wydatek którego właściciele domów nie wliczają do
    kosztów mieszkania we własnym domu.

    http://www.tuwodzislaw.pl/wiadomosci,mieszkancy-blok
    u-przy-26-marca-w-wodzislawiu-and-8222;zyjemy-w-stra
    chuand-8221;,wia5-3266-10961.html

    A zniszczony domofon, powybijane szyby, rozwalone drzwi to mieszkancom za darmo
    spoldzielnia pewnie daje i sama naprawia? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-07-27 14:10:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Co to jest? To jest ten ekstra wydatek którego właściciele domów nie wliczają do
    kosztów mieszkania we własnym domu.

    To jest luksus bez którego można się obejść. Bez domofonu w bloku raczej
    trudno.

  • 10. Data: 2015-07-27 15:24:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To jest luksus bez którego można się obejść. Bez domofonu w bloku raczej
    >trudno.

    Etam, za komuny malo kto mial domofon i jakos sie zylo.