  • 1. Data: 2015-07-23 19:46:20
    Temat: Farba magnetyczna
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Siemka.

    Chcę dzieciakom zrobić magnetyczną tablicę na ścianie.
    Są farby magnetyczne i tablicowe w sprzedaży, ale jakoś nie mam przekonania.

    Czy ktokolwiek z Was stosował i może potwierdzić, że ta magnetyczna
    rzeczywiście spełnia swoje zadanie? Tablicowa (czarna) jakoś bardziej
    wzbudza moje zaufanie, ale tej magnetycznej się obawiam. Czy tak cienka
    warstwa jest w stanie zapewnić dobrą przyczepność magnesom?

    A może ktoś mógłby polecić coś konkretnego?

    Do pomalowania pasek ok. 0,7 x 2,0 metry.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-07-23 19:48:55
    Temat: Re: Farba magnetyczna
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-23 o 19:46, wolim pisze:
> [...]
    > wzbudza moje zaufanie, ale tej magnetycznej się obawiam. Czy tak cienka
    > warstwa jest w stanie zapewnić dobrą przyczepność magnesom?

    Siostra dzieciakom zapodała taką. Się trzymają magnesy spokojnie. Widać
    obszar gdzie jest zaaplikowana, dość ciężka jest. Bo ma metal w końcu w
    sobie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-07-23 19:52:16
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-07-23 o 19:48, Irokez pisze:

    > Siostra dzieciakom zapodała taką. Się trzymają magnesy spokojnie. Widać
    > obszar gdzie jest zaaplikowana, dość ciężka jest.

    Znaczy się, że grubsza warstwa powstaje po naniesieniu?

  • 4. Data: 2015-07-23 21:36:27
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Chcę dzieciakom zrobić magnetyczną tablicę na ścianie.
    > Są farby magnetyczne i tablicowe w sprzedaży, ale jakoś nie mam przekonania.
    > A może ktoś mógłby polecić coś konkretnego?
    > Do pomalowania pasek ok. 0,7 x 2,0 metry.

    Witam
    Znaczy
    -czy chcesz tablicę,do której się czepia magnesy i maluje markerami?
    to wtedy zwykla blacha stalowa,malowana proszkowo.
    -czy chcesz tablicę,do której się czepiają stalowe rzeczy
    to kup folię magnetyczną (taką jak naklejki na lodówkę) i naklej ją czarnym do
    wierzchu.
    Do nabycia w każdej pracowni reklamowej,lub drukarni.Może wyjść taniej niż
    farba,a masz pewność.
    Pozdro dolniak

  • 5. Data: 2015-07-23 21:45:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-23 o 19:52, wolim pisze:

    > Znaczy się, że grubsza warstwa powstaje po naniesieniu?

    Tak, i delikatnie inna fakturka farby po pokryciu.
    Przynajmniej nie celują magnesami po cegłach i nie płaczą czemu nie
    działa :)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-07-24 14:46:57
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 19:46:27 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    > warstwa jest w stanie zapewnić dobrą przyczepność magnesom?
    >
    > A może ktoś mógłby polecić coś konkretnego?
    >
    > Do pomalowania pasek ok. 0,7 x 2,0 metry.

    Idz do castramy i kup blache przed piec.
    Są duże i małe.
    Malowane elegancko. Pare kolorów.
    Za 30-50PLN.

    Wymiar sobie dobierz i to co jest za duzo to obetnij, brzeg przeszlifuj papierem i
    będzie ok.

    Do sciany przyklej na silikonie/akrylu jesli nie chcesz sie babrać we wkrety.

    Ja tak zrobilem i jest ok.