  • 11. Data: 2015-07-27 16:13:46
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 27.07.2015 o 15:24, Ghost pisze:
    > Etam, za komuny malo kto mial domofon i jakos sie zylo.

    Dokładnie, u mnie dopiero z miesiąc temu założyli, a blok jest z ~1978
    roku. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 12. Data: 2015-07-28 09:27:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 15:25:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Etam, za komuny malo kto mial domofon i jakos sie zylo.

    Abo podlegacie/my indoktrynacji moze nawet gorszej niz za komuny. Za komuny to raczej
    bylo wiadomo kto jest władza a kto lud ktory ma udawac ze wladze kocha. Ale niewielu
    zdurnialo na tyle aby naprawde dac sie zauroczyc socjalizmowi. Zatem lud staral sie
    zyc normalnie, dzieci chodzily same na podwórko, na klatkach schodowych wisialy listy
    lokatorow itd.
    Teraz jest inaczej - ideologia jest saczona przeroznymi kanalami ale nie na tyle
    nachalnie zebysmy od razu widzieli oczywistą zmyłke. Wolnosc, seksizm, akceptacja
    zboczen.
    Co jest celem? Takim głównym to nie bardzo wiadomo. Ale poszczegolnymi etapami jest
    zniszczenie rodziny, kosciola - zwlaszcza katolickiego bo sie stawia a nie odgryza, i
    atomizacja spoleczenstwa. Kazdy sobie debilnym i biernym, bez podstawowego wychowania
    czyli podatnym na naciski konsumentem.
    3 czy 4% homoterrorystow trzesie calymi spoleczenstwami i nikt sie nie dziwi - jak to
    jest ze kosciol (na razie nie u nas) musi rezygnowacze swej dzialanosci spolecznej
    majac 10x wyznawcow niz jest lgbtqwerty - to przeciez zaprzeczenie demokracji a
    nikogo to nie dziwi? A przeciez nikt nie ma watpliwosci ze to tylko popieranie homo
    to tylko metoda ale nie cel.
    Wiecie za w czechach listy lokatorw wciaz wisza? A u nas nie. Cala ta ustawa o
    ochronie danych osobowych nie jest po to aby dane chronic...

    b.

  • 13. Data: 2015-07-28 10:48:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat w Polsce kościoła zwłaszcza katolickiego nikt nie chce niszczyć. Ale tacy co
    widzą, bo ślepi też są, to co odwala kościół to chcieli by żeby kościół zaczął w
    końcu żyć na własny rachunek i utrzymywał się jedynie z datków wiernych. Nie wyklucza
    to oczywiście pomocy państwa w utrzymaniu zabytków będących w rękach kościoła.

  • 14. Data: 2015-07-28 11:12:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > aby naprawde dac sie zauroczyc socjalizmowi. Zatem lud staral sie zyc
    > normalnie, dzieci chodzily same na podwórko, na klatkach schodowych

    Fajne pojęcie normalności :-)

    Wybacz ale ostatnio odnoszę wrażenie że coraz bardziej gloryfikujesz
    komunizm zgodnie z zasadą że podobało nam się gdy byliśmy piękni i młodzi
    :-)

    Bramka narysowana kreda na ścianie i trzepak, albo klepisko i kuweta udająca
    piaskownicę.

    Owszem miało to swój urok, ale nie nazywałbym tego normalnością. Może jestem
    inny ale dla mnie normalność to kolorowy plac zabaw dla dzieci, ogrodzony
    płotem by psy tam nie wchodziły z piaskownicą w której co miesiąc jest
    wymieniany piasek.

    A z tymi listami to już zupełnie nie rozumiem - to ma być jakiś wyznacznik
    normalności? Czy na płotach w dzielnicach domków jednorodzinnych wiszą
    nazwiska? Dlaczego w blokach miałyby wisieć? Normalnie to było przed wojną
    (i jeszcze będzie jak właściciel kamienicy będzie miał prawo dowolnie
    rozporządzać swoją własnością) - w kamienicy czy bloku na parterze mieszkał
    gospodarz który wszystkich znał i pilnował porządku w imieniu właściciela -
    nie trzeba list lokatorów, domofonów i problem z bazgrającymi dzieciakami
    jakby mniejszy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2015-07-28 13:05:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 11:13:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > Wybacz ale ostatnio odnoszę wrażenie że coraz bardziej gloryfikujesz
    > komunizm zgodnie z zasadą że podobało nam się gdy byliśmy piękni i młodzi

    w zyci nie gloryfikowalem i nie bede komunizmu - ani zresztą zadnego innego ustroju
    totalitarnego.
    Mówie ze wbrew obłednej ideologii polityczno-gospodarczj udawalo sie zyc w miare
    normalnie w sensie moralnym, wychowywac dzieci z oczywistoscia rozroznienia doba i
    zła. Nawet gdy ktos kradł to wiedzial ze to zło. (ustrój doprowadzil do sytuacji ze
    mowilo sie -kto nie okrada panstwa okrada wlasna rodzine).

> [...]
    > inny ale dla mnie normalność to kolorowy plac zabaw dla dzieci, ogrodzony
    > płotem by psy tam nie wchodziły z piaskownicą w której co miesiąc jest

    I gdyby na tym sie skonczyło byłoby fajnie. Ale sie nie konczy - niedlugo przyjdzie
    do ciebie jakis facet ktory w dowodzie bedzie mial napisane "kobieta" i bedziesz sie
    wił by zachowac resztki normalnosci mowiac do faceta facet - ryzykujac proces i
    odszkodowanie. Myslales ze konwencja to nic nie znaczacy krok. Ale nas kroją
    plasterek po plasterku... A ty musisz dostosowywac pojecie normalnosci do ich
    nienormalnych pomysłów. Ja protestuje...

    > A z tymi listami to już zupełnie nie rozumiem - to ma być jakiś wyznacznik
    > normalności?

    owszem - to jeden z pozornie nic nie znaczacych metod atomizacji spoleczenstwa.
    Sam w sobie - jedno drzewo w lesie, nie ma o czym mówic.

    b.

  • 16. Data: 2015-07-28 13:13:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    zła. Nawet gdy ktos kradł to wiedzial ze to zło. (ustrój doprowadzil do sytuacji ze
    mowilo sie -kto nie okrada panstwa okrada wlasna rodzine).

    sorry ale chrzanisz. Właśnie casy PRL nauczyły wszystkich, że kradzież
    państwowego to nie kradzież bo t oprzecież wspólne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2015-07-28 13:29:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >Wiecie za w czechach listy lokatorw wciaz wisza? A u nas nie. Cala ta
    >ustawa o ochronie danych osobowych nie jest po to aby dane chronic...

    Ale to wszystko powyżej to domofonach? Bo mam wrażenie, ze raczej o jakimś
    pierdolcu.

  • 18. Data: 2015-07-28 14:33:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > Mówie ze wbrew obłednej ideologii polityczno-gospodarczj udawalo sie zyc w
    > miare normalnie w sensie moralnym, wychowywac dzieci z oczywistoscia

    A to zgoda :-)

    > Nawet gdy ktos kradł to wiedzial ze to zło.

    Z tym już nie do końca się zgadzam - ilu okradało zakład pracy i nie
    widziało w tym zła ? Co gorsza teraz po latach się do tego z duma przyznają?

> [...]
    > "kobieta" i bedziesz sie wił by zachowac resztki
    > normalnosci mowiac do faceta facet - ryzykujac proces i odszkodowanie.

    Ale skąd znowu milczące założenie że to jakiś komplet. To co nie można mieć
    normalnych placów zabaw i normalnych rodzin? Dlaczego to łączysz - przecież
    to się nawzajem nie wyklucza.

    > Myslales ze konwencja to nic nie znaczacy krok. Ale nas kroją plasterek po
    > plasterku...

    Mnie nikt nie kroi. Co więcej jak medialna gorączka ucichła to niejeden
    ksiądz (i co najmniej jeden biskup) publicznie przyznali że konwencja nie
    tylko nie jest sprzeczna z nauka KK ale jest potrzebna aby zwrócić uwagę na
    istniejący a zamiatany pod dywan problem.

    A w prywatnej rozmowie jeden mi niedawno przyznał że porażką KK w Polsce i
    Europie jest to że to nie oni się upomnieli o kobiety. Gdyby to KK wyszedł z
    inicjatywą przypomnienia o prawach kobiet to po pierwsze lewackie media nie
    mogłyby protestować (bo zaprzeczyłyby samym sobie) a po drugie KK
    przypomniał by o sobie w pozytywny sposób, a nie tylko przy okazji sztucznie
    rozdmuchiwanych afer.

    > A ty musisz dostosowywac pojecie normalnosci do ich nienormalnych
    > pomysłów.

    Nie muszę :-)

    > Ja protestuje...

    Ja też ale nie przeciwko wszystkiemu jak leci po kolei.

    Niedawno na naszych "wieczorach czwartkowych" mieliśmy ciekawą dyskusję i
    jestem ciekaw też Twojego zdania :-)

    Czy w szkołach należy zakazać noszenia chust przez Muzułmanki?
    A jeśli odpowiesz "tak"
    To drugie: Czy w szkołach należy zakazać noszenia symboli religijnych?
    A jeśli odpowiesz "nie" to dlaczego?

    Osobiście na pierwsze pytanie odpowiedziałem "tak" a na drugie "nie". Po
    czym dostałem trzecie - to jaki symbol religijny może nosić muzułmanka skoro
    jedynym jaki dopuszcza jej religia jest właśnie chusta? No i przyznam że mam
    z tym kłopot - bo nie jestem przeciw chustom jako symbolowi religijnemu
    tylko jako utrudnieniu w identyfikacji. Ale pośrednio przy okazji zabraniam
    im _jedynego_ dopuszczalnego w ich wierze sposobu wyrażania swojej
    religijności. Stąd dylemat czy w imię solidaryzmu skoro im (Muzułmankom)
    zabraniamy to "naszym" (Katoliczkom) też zabronić czy nie?

    No i ciągle aktualne pytanie gdzie jest granica absurdu? Czy jak
    pogranicznik nie chce wpuścić kobiety bo na zdjęciu w paszporcie jest chusta
    z oczami i nijak nie może zweryfikować czy ta na zdjęciu to ta sama co stoi
    przed nim (ani nawet czy ta przed nim to w ogóle kobieta) - czy wtedy ten
    pogranicznik pogwałca jej prawa i dyskryminuje czy wręcz przeciwnie dobrze
    wypełnia swoje obowiązki?

    A jak ją wpuści a się okaże że to nie była ona tylko jakiś poszukiwany
    bojownik to do kogo pretensje?

    > owszem - to jeden z pozornie nic nie znaczacych metod atomizacji
    > spoleczenstwa.
    > Sam w sobie - jedno drzewo w lesie, nie ma o czym mówic.

    Moje wspomnienia temu przeczą :-) W blokach gdzie wisiały listy - nikt
    nikogo nie znał, a na wsiach czy w dzielnicach domków gdzie listy z
    nazwiskami nie wisiały - ludzie się znali i pozdrawiali.

    Moi dziadkowie jak byłem mały opowiadali o przedwojennym życiu w wolnej
    Polsce - bez problemu umieli wymienić z nazwiska wszystkich lokatorów swoich
    i sąsiednich kamienic - a lis z nazwiskami nie było :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2015-07-28 18:21:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 09:27, Budyń pisze:
> [...]
    > Wiecie za w czechach listy lokatorw wciaz wisza? A u nas nie. Cala ta ustawa o
    ochronie danych osobowych nie jest po to aby dane chronic...

    Jak słucham/czytam tego typu wypowiedzi to naprawdę mi żal ludzi, którzy
    mają tak wypaczony rozum ideologiami i doktrynami głoszonymi przez kościół.
    Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak kościół potrafi manipulować ludźmi i
    nimi sterować. Wmawia swoim wiernym, że wszystko co jest inne niż to co
    głosi kościół jest celowym działaniem wymierzonym w zniszczenie
    kościoła. Walcząc z wyimaginowanym wrogiem stosuje metody populistyczne,
    a dla urealnienia wyimaginowanego wroga, nazywa go "komuchami" lub
    "homoseksualistami", pakując wszystkich do jednego wora. Usiłują
    podporządkować sobie wszystkich wmawiając, że jedyny normalny świat to
    świat ich wyznania i że tego chcą wszyscy, oczywiście poza
    wyimaginowanym homo-komunistycznym wrogiem.
    Rzeczywistość jest jednak inna. Coraz więcej ludzi wyrywa się z kręgu
    fanatycznych wyznawców (nieważne jakie wyznania) i chce żyć normalnie,
    bez obarczania się pierdołami głoszonymi przez fanatyków. Coraz więcej
    wierzących także dostrzega, że tak naprawdę celem patriarchów jest
    "strzyżenie owieczek" i pomnażanie dóbr materialnych.
    Reasumując. Nie ma spisku, który chce zniszczyć kościół. To kościół
    doprowadza do samozagłady swoją zachłannością, szerzoną demagogią i
    brakiem poszanowania innych i ich woli.

  • 20. Data: 2015-07-28 18:35:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 14:33:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > normalnych placów zabaw i normalnych rodzin? Dlaczego to łączysz - przecież

    No przeciez ze sie nie wyklucza :) Tyle ze w tzw cywilizowanym swiecie prym jakos nie
    wiedzie konserwatywno(moralnie)-liberalny(gospodarczo) kapitalizm tylko
    liberlany(moralnie) ukryty socjalizm. Te araby co do europy ciągną to przeciez nie po
    prace u kapitalisty a po socjal. Jest jak jest i do tego sie odnosze bo wyglada ze w
    tamtą strone zmierzamy.

    > Mnie nikt nie kroi.

    ano tak mowisz bo nie spotkales jeszcze faceta "kobiety". Albo bedziesz normalny (i
    zaplacisz odszkodowanie) albo swoje normalne poglady bedziesz musial przykroic do
    lewackich idiotyzmów.

> [...]
    > tylko nie jest sprzeczna z nauka KK ale jest potrzebna aby zwrócić uwagę na
    > istniejący a zamiatany pod dywan problem.

    plec spoleczno-kulturowa zgodna z nauką kosciola? Tos pewnie lemanskiego, sowe albo
    bonieckiego sluchal. Stanowisko kosciola prezentuje episkopat - a ten jest przeciw.

> [...]
    > mogłyby protestować (bo zaprzeczyłyby samym sobie) a po drugie KK
    > przypomniał by o sobie w pozytywny sposób, a nie tylko przy okazji sztucznie

    troche to analogia do polskich obozów koncentracyjnych i polakach mordujacych zydow.
    Niby bzdura ale nachalnie kaza nam za to przepraszac. A swiat zachodni wobec takiej
    naszej postawy w to wierzy.
    Sprawa przemocy wobec kobiet na tle europy: u nas mamy niskie wskazniki to sie
    pokajajmy zeby cala europa mogla nam wytykac katolickie barabrzynstwo.
    Naiwny ten mis co chce sie tak wykazywac....

    > Niedawno na naszych "wieczorach czwartkowych" mieliśmy ciekawą dyskusję i
    > jestem ciekaw też Twojego zdania :-)

    Fajna idea.

    > Czy w szkołach należy zakazać noszenia chust przez Muzułmanki?
    > A jeśli odpowiesz "tak"
    > To drugie: Czy w szkołach należy zakazać noszenia symboli religijnych?
    > A jeśli odpowiesz "nie" to dlaczego?

    Zakazac gdzie? W maroku - nie. U nas - tak. Dlaczego? Bo idea multi-kulti sie
    skompromitowala, widac ze to nie dziala. Nawet wiecej - to rodzi powazne probley.
    Zyjemy w pewnym srodowisku kulturowym i widac z przykladow zagranicznych ze wpuszczac
    imigrantow z ich kulturą to prosic sie o klopoty.
    Zatem jesli juz imigrantow przyjmiemy zadbajmy o to aby oni sie dostosowali do nas.
    Zatem obowiazkowo egzamin z polskiego za rok czy dwa od przybycia itp.
    Nie chcesz sie dostosowac, droga do wyjazdu wolna, bilecik zafundujemy.

    > religijności. Stąd dylemat czy w imię solidaryzmu skoro im (Muzułmankom)
    > zabraniamy to "naszym" (Katoliczkom) też zabronić czy nie?

    gdybysmy katolicy i muzulmanie trafili na marsa to prawa powinny byc rowne. A w
    polsce powinny preferowac katolikow tak jak w arabii muzulmanow.
    Tolerancja to dziwne slowo. Ostatnimi laty ze slowa tolerancja zrobiono slowo
    promocja. Ja chce tolerancyjnej polski, jak drzewiej bywalo. A wychodzi (anglia) ze
    tolerujac lgbtqwert nie mozna prowadzic tradycyjnej koscielnej dzalanosci. Tolerujac
    islamiste wcale nie oznacza ze ja mam mu nieba przychylac.

> [...]
    > pogranicznik pogwałca jej prawa i dyskryminuje czy wręcz przeciwnie dobrze

    gdy do nas wjezdza ma poszanowac nasze prawa a nie my jej zwyczaje. Sikhowie turbany
    u nas na lotnisku zdejmują...

    b.