  • 1. Data: 2015-07-27 00:54:18
    Temat: Obróbka okien połaciowych
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jest sobie okno połaciowe wbudowane w dach kryty blachą na rąbek stojący:

    http://zapodaj.net/64a37e934bdd1.jpg.html

    Tak to ma być obrobione? Czy też dekarzy poniosło ...
    Zwłaszcza chodzi mi o obszary zaznaczone czerwoną elipsą.

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-07-28 08:25:14
    Temat: Re: Obróbka okien połaciowych
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 00:54:21 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    >
    > Tak to ma być obrobione? Czy też dekarzy poniosło ...
    > Zwłaszcza chodzi mi o obszary zaznaczone czerwoną elipsą.

    To nie jest blacha na rabek stojący, tylko dach na panel zatrzaskowy klik. W tym
    systemie nie ma mocnych, by bez podstawowej umiejętnosci blacharskiej rozwiązać
    obszary przez ciebie zaznaczone. By się nie "mądrzyć" podśyłam twój wątek na forum
    specjalistów: https://www.facebook.com/blacharzejakosci

  • 3. Data: 2015-07-28 22:18:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-07-28 08:25, Igor Pilutkiewicz wrote:

> [...]
    obszary przez ciebie zaznaczone. By się nie "mądrzyć" podśyłam twój wątek na forum

    Dziękuję za zainteresowanie i przekierowanie wątku.

    Oczywiście masz rację, że to panel zatrzaskowy - wybacz laikowi :-)

    Prześledziłem komentarze do wątku i w szczególności zainteresowała mnie
    uwaga Kolegi Tomasza, którą skomentowałeś.

    Czy mógłbyś się ewentualnie trochę "pomądrzyć" ;-) i wyjaśnić co
    konkretnie wypatrzył Kolega "sokole oko" ;-)?

    Dach zostanie dokładnie przejrzany w przyszłym tygodniu. Ale interesuje
    mnie już teraz czy i co ewentualnie zostało skopane w zakresie obróbki
    tego okna. A może i potomni będą mieli z tego powodu jakiś pożytek.

    Piotrek

  • 4. Data: 2015-07-29 14:19:45
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 22:18:50 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > mnie już teraz czy i co ewentualnie zostało skopane w zakresie obróbki
    > tego okna. A może i potomni będą mieli z tego powodu jakiś pożytek.

    Formalnie "o skopaniu" tu nie moźna niczego powiedzieć - wykonawca zrobił wszystko,
    na co pozwala technnologia danego producenta pokrycia dachowego "na klik". Reszta
    (dla uzytku potomnych) na: https://www.facebook.com/blacharzejakosci/photos/a.3
    36392153118660.79851.207626765995200/863387157085821
    /?type=1&theater