  • 91. Data: 2015-08-02 13:02:44
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 11:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zgodnie z tym schematem należałoby cię traktować jako debila, za
    > uważanie _każdego_ katolika za debila itp.

    Katolicy, którzy myślą nieco inaczej niż nakazują doktryny KK, uważani
    są przez innych Katolików za niekatolików.
    Tak więc nie mogę być uważany za debila, a co najwyżej za zwyrodnialca,
    pedało-żydo-komucha oraz diabła i zabójcę nienarodzonych dzieci :)

  • 92. Data: 2015-08-02 13:08:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 11:20:00 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    uzdrowienia, medycyna teraz jest bardzo zaawansowana - i nadal stwierdza cudowne
    uzdrownienia.

    > I nawet medycyna leczy placebo i co najciekawsze w wielu przypadkach te
    > leki działają.

    nie mam zamiaru dyskutowac z opiniami lekarzy bo nim nie jestem, jesli kompetentne
    grono naukowcow cos twierdzi to ja to przyjmuje.
    Twierdzisz, nie bedac lekarzem, ze bzdury gadaja?

    i co - jedynie moze stwierdzic ze jego wytworzenie jest niemozliwe zwlaszcza przed
    erą techniczną. A ze przypadkiem opowiada to samo co Biblia?

    > Interpretujesz tak jak Ci jest wygodnie i piszesz pierdoły.
    > Po pierwsze badania są niejasne, bo większość badań izotopowych
    > stwierdza, że całun powstał w średniowieczu,

    Badania radioweglowe sa kwestionowane z powodu zanieczyszczenia próbek. Ale niechtam
    - no to musi sie dac wykonac kopia ale przeciez nikt nie zaproponowal metody
    wytworzenia kopii. A próbowali.

    > Dlatego też nie wyciągaj tego typu dowodów, które są tak sporne.
    > Wystarczy już, że kiedyś zrobiłeś pośmiewisko pisząc o zmumifikowanych
    > ciałach świętych, którzy wyglądają jakby tyle co umarli, a okazało się,
    > że za dowód posłużyły woskowe maski :)

    no i jeszcze czytam relacje lekarzy:
    "To, co mnie podczas badań ciała zadziwiło, to doskonale zachowany szkielet,
    wszystkie wiązania, skóra a także elastyczność i jędrność mięsni... To, co mnie
    przede wszystkim wprowadziło w prawdziwe osłupienie, to stan wątroby, po 46 latach od
    śmierci. Ten organ, tak przecież kruchy i delikatny, powinien bardzo szybko ulec
    rozpadowi albo zwapnieniu i stać się twardy. Tymczasem przecinając go, w celu
    pobrania relikwii, odkryłem, że posiada konsystencję elastyczną i normalną.
    Natychmiast pokazałem to asystentom mówiąc im, że ten fakt nie wydaje się być
    porządku naturalnego."

    widac ze wosk kroił.

    > Wiesz na czym polega debilizm katolików?
    > Na tym, że uważają każdego, który nie krzyczy tak jak oni za skrajnie
    > lewicowego i skrajnie zdemoralizowanego wroga.

    bardzo dobra definicja udowadniajaca ze debilami nie sa :-)

    b.

  • 93. Data: 2015-08-02 13:24:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 13:08, Budyń pisze:

    > nie mam zamiaru dyskutowac z opiniami lekarzy bo nim nie jestem, jesli kompetentne
    grono naukowcow cos twierdzi to ja to przyjmuje.
    > Twierdzisz, nie bedac lekarzem, ze bzdury gadaja?
    Nie za bardzo rozumiem do czego odnosisz to pytanie?
    Jakie bzdury masz na myśli?

> [...]
    niechtam - no to musi sie dac wykonac kopia ale przeciez nikt nie zaproponowal metody

    Czy Ty umiał byś wykonać kulkę łożyska?
    Obawiam się, że nie znając technologii Twoje próby spełzłyby
    bezskutecznie, ale jednak ktoś je produkuje, bo wie jak to zrobić.
    O ile obecnie nie jest łatwo znaleźć informację o technologii produkcji
    takich kulek o tyle nie ma żadnych dokumentów, dokumentujących
    technologię produkcji całunu, piramid czy też wielu innych
    zadziwiających budowli/rzeczy, które są faktem.
    Katolicy lubią przypisywać boską moc sprawczą temu czego nie są w stanie
    wyjaśnić w racjonalny sposób, a ich wiara powoduje, że nawet jak się im
    pokaże w jaki sposób to powstało to i tak będą trwać w swoich
    przekonaniach, a tych, którzy twierdzą inaczej uważają za bluźnierców.

> [...]
    Natychmiast pokazałem to asystentom mówiąc im, że ten fakt nie wydaje się być

    A pewien lekarz stwierdził coś zupełnie innego.
    Jak widzisz pierdoły możemy pisać jak nam pasuje.
    Potrafisz wskazać wiarygodne źródło tej informacji, czy to tylko kolejna
    Twoja pierdoła jak te twarze w idealnym stanie? :)

  • 94. Data: 2015-08-02 13:38:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 12:46:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > I w ten sposób niszczy się rodzinę i ludzkie życie.
    > Dam Ci przykład.

    sorry ale przyklad jest debilny, tak skrajny ze glebiej sie nie dalo.
    To chyba standadowa metoda - przykładem ciazy z gwaltu (czyli znikome ilosci)
    usprawiedliwic dowolnosc aborcji. Ale zgoda ze tragedie rozwodowe sie dzieja. Tym
    łatwiej sie dzieja im wiecej jest przyzwolenia na rozwod - wtedy malzonkowie nie
    walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal
    delegalizacje rozwodow?
    Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > I w ten sposób następuje uprzedmiotowienie kontaktów seksualnych,

    Nie, milosc fizyczna jest dopelnieniem milosci duchowej. Mozna sex sprowadzic do
    masturbacji przy uzyciu kobiety, jasne - ale to godne politowania.

    I znów - to jest nauka dla katolikow. A jesli jedno z malzonkow katolikiem nie jest
    to szacunek i milosc drugiego powinien wystarczyc dla odczekania tego czasu.

    > miewają nieregularne miesiączki, które zmuszają do stosunków "na
    > Indianina",

    kruca bomba - a to co takiego? :)

    > Cały czas powołujesz się na kłamliwe informacje szerzone przez KK.
    > In vitro nie zabija zarodków, one obumierają w naturalny sposób,
    > dokładnie w taki sam jak dzieje się to w organizmie.

    no wez poczytaj troche w temacie bo bredzisz. Zarodek moze obumrzec naturalnie
    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    > zarodki, którym uda się uzyskać pewien, określony etap rozwoju. Nie
    > rozumiem skąd w katolikach są takie durnowate przekonania, że zapładnia
    > się wiele jajeczek i tylko to najładniejsze zostaje wszczepione, a
    > resztę się zabija. Zwróć uwagę, że fizjologicznie nie jest to możliwe,
    > bo w cyklu miesiączkowym u kobiety zazwyczaj dojrzewa tylko jedno jajeczko.

    durnowaci katole biora internet i czytają na stronach klinik invitro:
    "Kiedy mijają 34-42 godziny od podaży hCG dochodzi do owulacji. Tuż przed samoistnym
    pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek jajowych z
    jajnika za pomocą punkcji"
    "Okazało się, że kobiety z niskim poziomem hormonu AMH w pierwszym teście zwykle
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    potem panienki piszą:
    13 komórek, w tym 9 dojrzałych, 7 zapłodniło się (ICSI z uwagi na liczbę komórek,
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    > Piszesz pierdoły, bo nie masz pojęcia o "in vitro" i kierujesz się tylko
    > i wyłącznie kłamliwymi obsesjami głoszonymi przez KK.

    masz fobie antykoscielna :) Ja nie czerpie informacji z koscielnych stron, nawet nie
    wiem czy takie sa.

    b.

  • 95. Data: 2015-08-02 13:45:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    > Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal

    a czemu ma delegalizować coś z czego ciągnie cięzką kasę?

    > Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    oczywiście nie zauważasz, ze KK usiłuje wprowadzić swoje zasady do prawa
    cywilnego tak żeby niekatolicy tez musieli się do nich stosować?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2015-08-02 14:10:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 13:46:53 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > oczywiście nie zauważasz, ze KK usiłuje wprowadzić swoje zasady do prawa
    > cywilnego tak żeby niekatolicy tez musieli się do nich stosować?

    rozrozniam prawa ogolnoludzkie typu nie zabijaj, nie kradnij ktore powinny
    obowiazywac wszystkich od praw religijnych np obowiazek postu.
    To ze kosciol nawoluje do przestrzegania tych ogolnoludzkich nie powoduje, ze staja
    sie one religijne.
    A religijnych nie narzuca wszystkim tylko ochotnikom :)

    b.

  • 97. Data: 2015-08-02 14:17:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    sie one religijne.
    > A religijnych nie narzuca wszystkim tylko ochotnikom :)

    naprawdę? Skomentujesz?
    http://natemat.pl/150309,arcybiskup-modli-sie-za-pow
    stancow-i-gani-politykow-za-ustawe-in-vitro-to-zdrad
    a-wartosci-powstania

  • 98. Data: 2015-08-02 14:25:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    a-wartosci-powstania

    > jesli chodzi ci o to ze mowil o invitro no to jest to sprawa prawa do zycia - jak
    napialem powyzej ze takie sprawy sa w zasiegu zaiteresowania kosciola jako istotne
    dla calego spoleczenstwa.

    zaślepienie Twoje ogromnym jest. To jest właśnie próba narzucenia przez
    KK swojej wiary innym.

    Pominę już milczeniem miejsce i sposób tej propagandy.

  • 99. Data: 2015-08-02 14:26:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

  • 100. Data: 2015-08-02 15:00:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 11:09:57 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    ki

    >no i co?

    No i ze nie byl i nie jest uznany za cud. KROPKA.