  • 81. Data: 2015-08-02 08:03:07
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 19:34:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    Problemem Kościoła jest to, że
    > nie nadąża on za rozwojem nauki i zachodzącymi zmianami i przez to
    > postrzegany jest jako "ciemnogród".

    a coz w nauce pojawilo sie nowego co zaprzecza kosiolowi. Kiedys byly cudowne
    uzdrowienia, medycyna teraz jest bardzo zaawansowana - i nadal stwierdza cudowne
    uzdrownienia. Cału turynski byl uznany za cud - przyszla nauka z cala moca
    molekularnej analizy i co - jedynie moze stwierdzic ze jego wytworzenie jest
    niemozliwe zwlaszcza przed erą techniczną. A ze przypadkiem opowiada to samo co
    Biblia?
    Co do samego ciemnogrodu - jesli za ciemogród uznamy zycie konserwatywne, a jasnogród
    zdobycze cywilizacji takie jak powszechna seksualizacja, pornografia która zaburza
    rozwój człowieka który staje sie prymitywnym i zakompleksionym konsumpcjonistą, który
    nie moze wlasnych dzieci wychowywac po swojemu, gdzie religii przeciwstawia sie
    "samorealizacje" ( http://natemat.pl/55951,samorealizacja-ma-pozwalac-l
    udziom-na-slabosc-lenistwo-i-egozim-zrealizowany-czy
    -samolub ) - to zdecydowanie wole zostac ciemnogrodem.
    Tyle ze tak rozumiany ciemnogród (a tak naprawde konserwatyzm) utozsamia sie z
    prymitywizmem, brakiem wiedzy - a to oczywista nieprawda.

    b.

  • 82. Data: 2015-08-02 09:07:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 20:52:32 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > W dniu 2015-08-01 o 15:15, Budyń pisze:
    > Nie chodzi o likwidowanie zakazu kradzieży czy też zabijania, ale chodzi
    > o to, że KK zakazuje zbyt wielu rzeczy, które same w sobie nie są złem.
    > Dla przykładu:

    nie pomieszaj spraw scisle religijnych (np post) ze sprawami ogolnej natury człowieka
    czy spoleczenstwa (np prawo do zycia). Te religijne skierowane sa do wiernych, a te
    ogolne do wszystkich.

    > 1. Dlaczego osoby, które są po rozwodzie i są w kolejnym małżeństwie nie
    > mogą przystępować do komunii?

    Skad wzial sie taki publiczny temat? Kosciol katolicki w niemczech od dawna stoi w
    konflikcie z kosciolem rzymskim - i tak naprawde sam sie oderwal od kosciola,
    wlasciwie mozna go nazwac protestanckim. W 1968 roku papiez wydał encyklike Humanae
    vitae (http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pawel_vi/en
    cykliki/humane.html - polecam przeczytac , krótki tekst a wiele wyjasnia w sprawach
    prokreacji - oczywiscie z punktu dziedzenia wierzącego w Boga czlowieka)
    Biskupi niemieccy odrzucili ten dokument do swoich wiernych kierujac Deklaracje z
    Königstein - w ktorej antykoncepcje uznali za sprawe sumienia wiernych. Tyle ze to
    ich stawia tak naprawde poza kosciolem katolickim.
    Dalej - owe niemiecki kosciół odrzucil spowiedz jako warunek przystępowania do
    komunii swietej - tam do komunii ida wszyscy bo uznaja ze spowiedz wspolna wystarczy.
    Ale nagle powstaje dla niemca niezrecznosc - rozwiedzeni i tylko oni do komunii
    przystepowac nie mogą. Wszyscy idą -a tylko nie oni. Zatem kosciol
    protestancko-katolicki niemiecki jako droge ulzenia cierpiacym owieczkom uznal ze
    trzeba zliberalizowac przepisy. A poniewaz biskupi niemieccy maja silny glos w
    watykanie to próbują tam forsowac wlasne poglądy kompletnie sprzeczne z kk.
    I stad doniesienia medialne ze kosciół to "rozważa". Tak to ogon macha psem.
    Zdaje sie ze nalezalo w 1968 roku kosciół niemiecki oglosci schizmą, niech sobie
    bedą kolejnym kosciolem jawie protestanckim.

    Zatem wracajac do pytania: gdy bierzesz sobie kobiete za zone bierzesz ja do konca
    zycia - przeciez kazdy w dniu slubu w to wierzy. Kosciol uznaje taki zwiazek za
    nierozerwalny tak jak i ty traktowales to w dniu slubu, i w konsekwencji kazdy
    nastepny jest cudzolostwem. A to zamyka droge do komunii.

    > 2. Dlaczego używanie środków antykoncepcyjnych, prezerwatyw to wielki
    > grzech smiertelny?

    Przejrzyj powyzsza encyklike. Rozumienie mazenstwa jest takie ze sa jednym, złączonym
    w milosci i gotowym przyjac potomstwo.
    Zreszta lamanie tych zakazow niewiele wnosi - mezczyzna zawsze chce nieco wiecej,
    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > 3. Dlaczego "in vitro" traktowane jest na równi z zabójstwem?

    ponizej

    > Niestety wiele zapłodnionych w naturalny sposób jajeczek po prostu nie
    > jest w stanie się prawidłowo zagnieździć i ginie wydalane z organizmu.
    > Nawet po zagnieżdżeniu bywa, że płód nie rozwija się prawidłowo i
    > zarodek obumiera, bo istnieją pewne mechanizmy, które usuwają takie, źle
    > rozwijające się zarodki i płody. Często kobiety nie są nawet świadome,
    > że poroniły lub mogły być w ciąży.
    > Jak więc widzisz w naturze także wiele zapłodnionych zarodków umiera i
    > przeżywają tylko najlepsze i najsilniejsze, bo natura sama selekcjonuje
    > wadliwe osobniki.

    Wszystko zgoda - słowo klucz: natura. Sprawa jest dosc prosta - to zdarzaja sie
    wypadki samochodowe nie upowaznia nikogo do przeciecia przewodow hamulcowych - to
    byloby morderstwo. Jesli ktos umiera na serce to dzieje sie to z przyczyn
    naturalnych, ale wbicie mu noza w serce to morderstwo. Zarodek obumierajacy
    naturalnie nic szczególnego, zarodek zabijany to morderstwo.

    > Zabijanie tak, ale zapłodnione jajeczko to jeszcze nie jest człowiek.
    > Zalążek mózgu dopiero pojawia się po 4 tygodniu od zapłodnienia.
    > Trudno jest określić od kiedy zlepek komórek staje się człowiekiem czy
    > człekokształtnym zarodkiem.

    nie jest trudno okreslic tylko czasem szuka sie usprawiedliwien dla morderstwa.
    Przesledz swoj stan od teraz wstecz - 80kg komorek, miliard komorek, milion komorek,
    to caly czas ty, sto komorek, dwie komorki - jedna komórka -to kiedys ty. Nie
    pojawiles sie jako 100 komorek - tylko jako ta pierwsza.

    > Oczywiście KK to nie przeszkadza, aby wciskać ludziom ciemnotę w stylu,
    > że lekarz pobiera od kobiety wiele jajeczek i je wszystkie zapładnia.
    > Najładniejsze się przenosi do macicy, a resztę bezużytecznych się
    > zabija. Taką ciemnotę to można wciskać "ciemnogrodzianom", którzy nie
    > mają zielonego pojęcia o fizjologii zapłodnienia. Ciemnogrodzianom można
    > wmówić, że od kobiety można pobrać dowolną ilość jajeczek podczas owulacji.

    ciemnogrodzianom czyli nieukom to mozna wcisnac ze czlowiek zaczyna sie pozniej, albo
    ze komorki i tak obumierają - cale twoj wyklad - byle wyskoczyl z kasy.
    I to nie kk wciska ciemnote bo on mowi tylko o biologii - tylko ty.

    > Nie zabijaj?
    > A co robił kościół kilkaset lat temu? Czy palenie na stosie i krucjaty
    > to nie było zabijanie w imię Boże?

    Nie da sie znalezc bledow kosciola wspolczesnie ze szukasz 1000lat wstecz?
    Rownie dobrze mozesz gadadac o niewolnictwie. Jesli chcesz podawac przyklady sprzed
    wiekow podaj kontekst kulturowy, a jedno zdnanie wtedy nie wystarczy, i okaze sie ze
    zasada "nie morduj" wcale nie byla inaczej traktowana. Raczej nie udowodnisz ze
    kosciol popieral morderstwa.

    b.

  • 83. Data: 2015-08-02 09:23:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 21:41:33 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ale to już jest lobbowanie z pogwałceniem konstytucji. Podobne
    > lobbowanie robi KK.

    kazdy lobbouje, jasna sprawwa, a sile lobbowania kosciola widac po ostatnich
    ustawodawczych wynalazkach.

    > Gdzie tą promocję widzisz?
    > Chyba tylko urojenia głoszone przez księży.

    ustawa o zmianie plci umozliwi obejscie prawa i zawarcie malzenstwa homoseksualnego i
    adopcje dzieci.
    Ostatni na tapecie jest mowa nienwisci ktora uniemozliwi np rzetelne badania naukowe
    nad lgbtqwerty -3lata pierdla jesli wyniki beda niekorzystne :)
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wladza-przepycha-k
    ontrowersyjna-ustawe-o-mowie-nienawisci-homoseksuali
    sci-ze-specjalnymi-p

    > To po jakiego grzyba KK wpiernicz się intymne życie niekatolików?

    Znaczy sie co -wylobbowal zeby gumki byle zakazane? O ile wiem sa dostepne bez
    klopotow. Jak zatem on ci sie wtrąca?

    b.

  • 84. Data: 2015-08-02 11:09:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Cału turynski byl uznany za cud

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_Tury%C5%84s
    ki

    "Kościół katolicki ani inne chrześcijańskie kościoły i związki kościelne nie
    określają, czy jest to naprawdę całun, w który owinięto Jezusa Chrystusa.
    Zostało to zostawione osobistym osądom wierzących. Według oficjalnego
    stanowiska Kościoła katolickiego autentyczność całunu nie ma związku z
    prawdziwością nauczania Chrystusa."

  • 85. Data: 2015-08-02 11:19:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 08:03, Budyń pisze:
> [...]
    uzdrowienia, medycyna teraz jest bardzo zaawansowana - i nadal stwierdza cudowne

    I nawet medycyna leczy placebo i co najciekawsze w wielu przypadkach te
    leki działają.

> [...]
    co - jedynie moze stwierdzic ze jego wytworzenie jest niemozliwe zwlaszcza przed erą
    techniczną. A ze przypadkiem opowiada to samo co Biblia?

    Interpretujesz tak jak Ci jest wygodnie i piszesz pierdoły.
    Po pierwsze badania są niejasne, bo większość badań izotopowych
    stwierdza, że całun powstał w średniowieczu, tak samo jak miliony
    relikwii, które wtedy były produkowane na masową skalę. Problem polega
    na tym, że każde badanie i każdy dowód nieważne za czy przeciw spotyka
    się z wielką dezaprobatą przeciwników.
    Niestety jedni drugich nie są w stanie przekonać, bo każdy będzie chciał
    udowodnić swoją rację.
    Dlatego też nie wyciągaj tego typu dowodów, które są tak sporne.
    Wystarczy już, że kiedyś zrobiłeś pośmiewisko pisząc o zmumifikowanych
    ciałach świętych, którzy wyglądają jakby tyle co umarli, a okazało się,
    że za dowód posłużyły woskowe maski :)

> [...]
    > Tyle ze tak rozumiany ciemnogród (a tak naprawde konserwatyzm) utozsamia sie z
    prymitywizmem, brakiem wiedzy - a to oczywista nieprawda.

    Wiesz na czym polega debilizm katolików?
    Na tym, że uważają każdego, który nie krzyczy tak jak oni za skrajnie
    lewicowego i skrajnie zdemoralizowanego wroga.

  • 86. Data: 2015-08-02 11:21:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Wiesz na czym polega debilizm katolików?
    >Na tym, że uważają każdego, który nie krzyczy tak jak oni za skrajnie
    >lewicowego i skrajnie zdemoralizowanego wroga.

    Zgodnie z tym schematem należałoby cię traktować jako debila, za uważanie
    _każdego_ katolika za debila itp.

  • 87. Data: 2015-08-02 12:46:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 09:07, Budyń pisze:

> [...]
    nierozerwalny tak jak i ty traktowales to w dniu slubu, i w konsekwencji kazdy
    nastepny jest cudzolostwem. A to zamyka droge do komunii.

    I w ten sposób niszczy się rodzinę i ludzkie życie.
    Dam Ci przykład. Mam znajomą, która poznała wydawało się wspaniałego
    chłopaka. Był szarmancki i jak to mówią "nosił dziewczynę na rękach",
    wydawało się, że jest wspaniałym człowiekiem. Jak pojawiło się dziecko
    okazało się, że gość ma ciągotki do lekkiego życia: panienki, hazard i
    wypady wielotygodniowe bez poinformowania żony. Bywało, że wychodził
    tylko po papierosy do kiosku i wracała po 2-3 miesiącach roztrwaniając
    wszystkie oszczędności i pieniądze, które odkładali na mieszkanie.
    Dziewczyna praktycznie żyła sama wychowując dziecko, żyjąc w ciągłej
    niepewności czy danego dnia tatuś wróci do domu czy też zniknie na jakiś
    czas, aby się łajdaczyć. Jak już nie miał kasy i nie miał skąd wziąć to
    wracał do domu, pokorniał, ale jak tylko zdobył trochę grosza to znikał,
    a trzeba przyznać, że miał głowę do robienia szybkich, lewych interesów
    - później okazało się, że gość zajmował się okradaniem ludzi.
    Po kilku latach takiej męczarni, dziewczyna się rozwiodła. Ponad 20 lat
    gość ani razu się nie kontaktował z córką. Po 20-kilku latach sobie
    przypomniał, że ma córkę i pozwał ją do sądu o alimenty, choć samemu nie
    zapłacił ani alimentów na córkę.
    Obecnie dziewczyna żyje w drugim, bardzo udanym związku, z którego mają
    drugie dziecko.

    Podobnych przykładów znam kilka.

> [...]
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    I w ten sposób następuje uprzedmiotowienie kontaktów seksualnych,
    ponieważ zmusza to do hamowania popędu, kiedy nie jest to czas i
    zmuszania się do seksu, kiedy się nie ma ochoty. Poza faktem, że
    kalendarzyk jest najmniej pewną metodą, zwłaszcza u kobiet, które
    miewają nieregularne miesiączki, które zmuszają do stosunków "na
    Indianina", co dla facetów nie jest zbyt komfortowe.

> [...]
    naturalnych, ale wbicie mu noza w serce to morderstwo. Zarodek obumierajacy
    naturalnie nic szczególnego, zarodek zabijany to morderstwo.

    Cały czas powołujesz się na kłamliwe informacje szerzone przez KK.
    In vitro nie zabija zarodków, one obumierają w naturalny sposób,
    dokładnie w taki sam jak dzieje się to w organizmie.
    Medycyna dokonując zapłodnienia poza organizmem próbuje zwiększyć szanse
    na to zapłodnienie i na przeżycie zarodka.
    Problem w tym, że wiele zarodków ginie w naturalny sposób, dokładnie w
    taki sam jak dzieje się to w organizmie kobiety, a wszczepiane są te
    zarodki, którym uda się uzyskać pewien, określony etap rozwoju. Nie
    rozumiem skąd w katolikach są takie durnowate przekonania, że zapładnia
    się wiele jajeczek i tylko to najładniejsze zostaje wszczepione, a
    resztę się zabija. Zwróć uwagę, że fizjologicznie nie jest to możliwe,
    bo w cyklu miesiączkowym u kobiety zazwyczaj dojrzewa tylko jedno jajeczko.
    Jeżeli chodzi o zamrażanie to zamraża się zarodki w celu ich
    wykorzystania przy kolejnych próbach zapłodnienia. Przy czym jeżeli nie
    zostaną wykorzystane przez parę dawców komórek to posłużą do
    wszczepienia parom, które nie dysponują własnymi komórkami rozrodczymi.
    Oczywiście takie zamrożenie następuje tylko i wyłącznie za zgodą dawców.
    Nikt takich zarodków celowo nie zabija.

> [...]
    to caly czas ty, sto komorek, dwie komorki - jedna komórka -to kiedys ty. Nie
    pojawiles sie jako 100 komorek - tylko jako ta pierwsza.

    Piszesz pierdoły, bo nie masz pojęcia o "in vitro" i kierujesz się tylko
    i wyłącznie kłamliwymi obsesjami głoszonymi przez KK.

  • 88. Data: 2015-08-02 12:47:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 11:09:57 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    > Zostało to zostawione osobistym osądom wierzących. Według oficjalnego
    > stanowiska Kościoła katolickiego autentyczność całunu nie ma związku z

    no i co? Jesli zdarza sie jakis fakt nadprzyrodzony - to jest to fakt i tyle
    niezaleznie czy ktos to badal czy nie. Kosciół co najwyzej uznaje ze on pochodzi od
    Boga. Czasem w ramach watpliwosci nie wypowiada sie autoratywnie. Zreszta owe znkai
    nie musza pochodzic od Boga - przykladem beda opetania.
    Jesli nauka w postaci psychiatrii i psychologii nie daje sobie dary to odsyla do
    ezgorcysty - i robią to naukowcy-medycy, oni odsylaja do egzorcysty.

    b.

  • 89. Data: 2015-08-02 12:48:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 07:55, Ghost pisze:

    > Ale ogół, czy garstka pojebów z maczetami?

    W całym koszu zdrowych jabłek wystarczy tylko jedno, aby reszta także
    szybko zgniła.
    Niestety problem polega na tym, że KK takie zgniłe jabłka ukrywa i
    usprawiedliwia.

  • 90. Data: 2015-08-02 12:58:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    oglegroups.com...

    ki

    > no i co? Jesli zdarza sie jakis fakt nadprzyrodzony - to jest to fakt i tyle
    niezaleznie czy ktos to badal czy nie.

    niewyjaśniony nie znaczy nadprzyrodzony.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?