eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 2 Aug 2015 04:08:50 -0700 (PDT)
    <55bb988f$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55bbabcd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mpggsf$8od$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <55bcb67e$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55bd030a$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <55bde08b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 11:20:00 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    uzdrowienia, medycyna teraz jest bardzo zaawansowana - i nadal stwierdza cudowne
    uzdrownienia.

    > I nawet medycyna leczy placebo i co najciekawsze w wielu przypadkach te
    > leki działają.

    nie mam zamiaru dyskutowac z opiniami lekarzy bo nim nie jestem, jesli kompetentne
    grono naukowcow cos twierdzi to ja to przyjmuje.
    Twierdzisz, nie bedac lekarzem, ze bzdury gadaja?

    i co - jedynie moze stwierdzic ze jego wytworzenie jest niemozliwe zwlaszcza przed
    erą techniczną. A ze przypadkiem opowiada to samo co Biblia?

    > Interpretujesz tak jak Ci jest wygodnie i piszesz pierdoły.
    > Po pierwsze badania są niejasne, bo większość badań izotopowych
    > stwierdza, że całun powstał w średniowieczu,

    Badania radioweglowe sa kwestionowane z powodu zanieczyszczenia próbek. Ale niechtam
    - no to musi sie dac wykonac kopia ale przeciez nikt nie zaproponowal metody
    wytworzenia kopii. A próbowali.

    > Dlatego też nie wyciągaj tego typu dowodów, które są tak sporne.
    > Wystarczy już, że kiedyś zrobiłeś pośmiewisko pisząc o zmumifikowanych
    > ciałach świętych, którzy wyglądają jakby tyle co umarli, a okazało się,
    > że za dowód posłużyły woskowe maski :)

    no i jeszcze czytam relacje lekarzy:
    "To, co mnie podczas badań ciała zadziwiło, to doskonale zachowany szkielet,
    wszystkie wiązania, skóra a także elastyczność i jędrność mięsni... To, co mnie
    przede wszystkim wprowadziło w prawdziwe osłupienie, to stan wątroby, po 46 latach od
    śmierci. Ten organ, tak przecież kruchy i delikatny, powinien bardzo szybko ulec
    rozpadowi albo zwapnieniu i stać się twardy. Tymczasem przecinając go, w celu
    pobrania relikwii, odkryłem, że posiada konsystencję elastyczną i normalną.
    Natychmiast pokazałem to asystentom mówiąc im, że ten fakt nie wydaje się być
    porządku naturalnego."

    widac ze wosk kroił.

    > Wiesz na czym polega debilizm katolików?
    > Na tym, że uważają każdego, który nie krzyczy tak jak oni za skrajnie
    > lewicowego i skrajnie zdemoralizowanego wroga.

    bardzo dobra definicja udowadniajaca ze debilami nie sa :-)

    b.