eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 16:02:56
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 15:34:03 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Skoro tak to dam Ci kolejny przykład:

    no to lepiej - ja wiem ze tragedie sie dzieją

> [...]
    > Okazało się, że chłopak alkoholik i awanturnik. Wracał do domu pijany,
    > wyżywał się na dziewczynie i dzieciach. Nie był w stanie nigdzie
    > popracować dłużej, bo go wywalali za alkohol. Prawdę mówiąc to cały ich
    > związek to ona utrzymywała rodzinę. Namowy na terapię nie dawały żadnych
    > skutków. On po prostu uważał, że jest normalny i nawet po trzeźwemu
    > robił awantury jak mu cokolwiek mówiono na temat jego alkoholizmu. Po
    > kilku latach męczarni w końcu się z nim rozeszła, ale głupio było jej
    > wziąć rozwód i związać się z kimś normalnym. Żyje sama z dwójką dzieci z

    z poczuciem jakiego grzechu zyje? Dopóki sie z kims nie zwiaze - nie ma grzechu.
    Zgadzam sie ze nastapila tragedia -tyle ze ty kk winisz za tragedie, a jest nia w tym
    przypadku alkohol.

    > Niestety podobny przypadek także mam w rodzinie, z tą różnicą, że ci nie
    > chcą się rozejść.

    To moze zamiast z kosciolem zacznij walczyc alkoholem? W kazdym razie jesli chodzi o
    rozwody to nie kosciol jest zrodlem zla - przyczyny sa inne.

    > Dlaczego poświęcenie i pójście na kompromis "musi" być tylko i wyłącznie
    > w jedną stronę?

    zapewne kompromisy robia obie osoby - moze na roznych polach.

    > Akurat ja jestem w takim związku tzn. żona mocno zaangażowana, a ja nie.
    > Na początku chciała na mnie wymusić zachowania KK, choć zanim się
    > pobraliśmy to znała wszystkie moje zalety i wady oraz mój stosunek do
    > spraw kościoła. Dopiero jak zrozumiała, że kompromis musi być
    > wypracowany wspólnie, nasze małżeństwo można powiedzieć stało się
    > idealne. Z każdym kolejnym rokiem między nami jest coraz większa więź i
    > jest coraz lepiej.

    no swietnie -tyle ze zapewne zlamales jej religijna postawe (bo jak to zrobic inaczej
    to nie wiem, moze cos wymysliliscie). Taki tam kompromis. Ale to wasza sprawa.

    > He he he.... Nie spotkałeś się z takim określeniem dotyczącym stosunków
    > w trakcie miesiączki?

    a nie slyszalem :)

    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    > A jak ktoś umrze podczas operacji to także jest to zabójstwo?

    tylko jak mu sie po kolei wyjmuje organy do przeszczepu :-) Tu nie mamy sytuacji
    ratowania zycia tylko ryzykowania zyciem i segregacji kto ma szanse, a kto do kibla.

    samoistnym pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek
    jajowych z jajnika za pomocą punkcji"
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    > Wskaż źródło. Chętnie się dokształcę :)

    a w 3 minuty to znalazłem, na stronach klinik invitro i jakims babskim forum.
    Wiec dalej twierdze - wyprodukowanie ze 2-3 zarodkow by wszystkie podac byłoby jakos
    tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.

    b.