eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 20:20:01
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-02 o 16:02, Budyń pisze:

    > z poczuciem jakiego grzechu zyje? Dopóki sie z kims nie zwiaze - nie ma grzechu.
    > Zgadzam sie ze nastapila tragedia -tyle ze ty kk winisz za tragedie, a jest nia w
    tym przypadku alkohol.

    Nie winie kk za tragedie, ale winie kk za z byt duże ingerowanie w życie
    ludzi i brak alternatywy w przypadku, kiedy nie da się inaczej.
    Niestety reguły ustalają zwierzchnicy kościoła, a nie Bóg.

    > To moze zamiast z kosciolem zacznij walczyc alkoholem? W kazdym razie jesli chodzi
    o rozwody to nie kosciol jest zrodlem zla - przyczyny sa inne.

    Ale kościół nie daje możliwości rozwiązać taki problem i zmusza rodzinę
    i dzieci do ciągłego borykania się z problemem.
    Ja natomiast uważam, ze w takich warunkach powinny być dopuszczalne
    rozwody także i kościelne, bo najważniejszym do brem jest rodzina i
    dzieci, a nie chlejący ojciec.

    > no swietnie -tyle ze zapewne zlamales jej religijna postawe (bo jak to zrobic
    inaczej to nie wiem, moze cos wymysliliscie). Taki tam kompromis. Ale to wasza
    sprawa.

    Dlaczego uważasz, że to ja złamałem?
    Znów patrzysz na to z pozycji fanatycznego wyznawcy.
    Do niczego nie zmuszałem, a każda decyzja, była jej decyzją.
    Najważniejsze, żeby rozmawiać i umieć się dogadać.

    > tylko jak mu sie po kolei wyjmuje organy do przeszczepu :-) Tu nie mamy sytuacji
    ratowania zycia tylko ryzykowania zyciem i segregacji kto ma szanse, a kto do kibla.

    Ale tu nie ma "do kibla". Zarodki same przestają się rozwijać lub
    obumierają. Tak samo by obumarły w ciele. Ba... nawet miałyby większe
    szanse obumrzeć w ciele.

    samoistnym pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek
    jajowych z jajnika za pomocą punkcji"
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    > a w 3 minuty to znalazłem, na stronach klinik invitro i jakims babskim forum.

    Ja też znalazłem te wypowiedzi, ale jakoś z nich nie wynika, że ktoś
    zapłodnione zdrowe zarodki ... do kibla.

    > Wiec dalej twierdze - wyprodukowanie ze 2-3 zarodkow by wszystkie podac byłoby
    jakos tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.

    No popatrz pan, "byłoby jakos tam akceptowalne"?
    Czyli jednak masz wątpliwości co do tego zabijania.