eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 20:33:46
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-02 o 20:07, Ghost pisze:

    > Przenośnie to se miedzy wiersze wsadź bęcwale, a nie w poważne rozmowy.

    Bęcwała to se poszukaj w rodzinie lub w lusterku.

    > He he, ależ mocarny wybieg :-)
    >
    > Nie, nie wszyscy są pojebami - tylko te chłystki, które całość
    > katolicyzmu wkładają do wora "zgnilizna".

    Toś kur.... trafił jak kulą w płot.
    Jak byś nie zauważył to wielokrotnie się wypowiadałem pozytywnie o
    Katolikach. Sam nawet się związałem z kobietą po studiach teologicznych
    i zauważam wiele zalet wśród osób, które podporządkowują się 10
    przykazaniom.
    Są jednak pewne sprawy, które u Katolików uważam za złe lub wręcz za
    bardzo złe czy wręcz za kretyńskie i o tym piszę.
    Wiara jest pozytywna. Negatywny jest natomiast fanatyzm.

    > A normalnych jest cała chmara.

    Z cała pewnością nie należysz do takiej grupy.

    > Więcej niż was, pojebów, obojętnie z której strony barykady byście stali.

    Tyle, że ja nie stoję po żadnej ze stron barykady. Jestem tolerancyjny i
    otwarty na dialog z każdą stroną.