eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 13:45:17
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > sorry ale przyklad jest debilny, tak skrajny ze glebiej sie nie dalo.
    > To chyba standadowa metoda - przykładem ciazy z gwaltu (czyli znikome ilosci)
    usprawiedliwic dowolnosc aborcji. Ale zgoda ze tragedie rozwodowe sie dzieja. Tym
    łatwiej sie dzieja im wiecej jest przyzwolenia na rozwod - wtedy malzonkowie nie
    walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    > Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal
    delegalizacje rozwodow?

    a czemu ma delegalizować coś z czego ciągnie cięzką kasę?

    > Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    oczywiście nie zauważasz, ze KK usiłuje wprowadzić swoje zasady do prawa
    cywilnego tak żeby niekatolicy tez musieli się do nich stosować?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?