eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 2 Aug 2015 04:38:52 -0700 (PDT)
    <55bb988f$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55bbabcd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mpggsf$8od$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <55bcb67e$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55bd1567$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55bdf506$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 12:46:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > I w ten sposób niszczy się rodzinę i ludzkie życie.
    > Dam Ci przykład.

    sorry ale przyklad jest debilny, tak skrajny ze glebiej sie nie dalo.
    To chyba standadowa metoda - przykładem ciazy z gwaltu (czyli znikome ilosci)
    usprawiedliwic dowolnosc aborcji. Ale zgoda ze tragedie rozwodowe sie dzieja. Tym
    łatwiej sie dzieja im wiecej jest przyzwolenia na rozwod - wtedy malzonkowie nie
    walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal
    delegalizacje rozwodow?
    Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > I w ten sposób następuje uprzedmiotowienie kontaktów seksualnych,

    Nie, milosc fizyczna jest dopelnieniem milosci duchowej. Mozna sex sprowadzic do
    masturbacji przy uzyciu kobiety, jasne - ale to godne politowania.

    I znów - to jest nauka dla katolikow. A jesli jedno z malzonkow katolikiem nie jest
    to szacunek i milosc drugiego powinien wystarczyc dla odczekania tego czasu.

    > miewają nieregularne miesiączki, które zmuszają do stosunków "na
    > Indianina",

    kruca bomba - a to co takiego? :)

    > Cały czas powołujesz się na kłamliwe informacje szerzone przez KK.
    > In vitro nie zabija zarodków, one obumierają w naturalny sposób,
    > dokładnie w taki sam jak dzieje się to w organizmie.

    no wez poczytaj troche w temacie bo bredzisz. Zarodek moze obumrzec naturalnie
    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    > zarodki, którym uda się uzyskać pewien, określony etap rozwoju. Nie
    > rozumiem skąd w katolikach są takie durnowate przekonania, że zapładnia
    > się wiele jajeczek i tylko to najładniejsze zostaje wszczepione, a
    > resztę się zabija. Zwróć uwagę, że fizjologicznie nie jest to możliwe,
    > bo w cyklu miesiączkowym u kobiety zazwyczaj dojrzewa tylko jedno jajeczko.

    durnowaci katole biora internet i czytają na stronach klinik invitro:
    "Kiedy mijają 34-42 godziny od podaży hCG dochodzi do owulacji. Tuż przed samoistnym
    pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek jajowych z
    jajnika za pomocą punkcji"
    "Okazało się, że kobiety z niskim poziomem hormonu AMH w pierwszym teście zwykle
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    potem panienki piszą:
    13 komórek, w tym 9 dojrzałych, 7 zapłodniło się (ICSI z uwagi na liczbę komórek,
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    > Piszesz pierdoły, bo nie masz pojęcia o "in vitro" i kierujesz się tylko
    > i wyłącznie kłamliwymi obsesjami głoszonymi przez KK.

    masz fobie antykoscielna :) Ja nie czerpie informacji z koscielnych stron, nawet nie
    wiem czy takie sa.

    b.