  • 101. Data: 2015-08-02 15:02:44
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-02 o 11:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Katolicy, którzy myślą nieco inaczej niż nakazują doktryny KK, uważani są
    >przez innych Katolików za niekatolików.

    O, zawęziłeś już sobie kwantyfikator? Nadal rozdziawiony jak gęba kretyna.

    >Tak więc nie mogę być uważany za debila

    Mojżesz

  • 102. Data: 2015-08-02 15:06:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-02 o 07:55, Ghost pisze:

    >W całym koszu zdrowych jabłek wystarczy tylko jedno, aby reszta także
    >szybko zgniła.

    Mówisz, ze ludzie to jabłka? A konie to... arbuzy?

    >Niestety problem polega na tym, że KK takie zgniłe jabłka ukrywa i
    >usprawiedliwia.

    Problem polega na tym, że pierdolisz, równie skutecznie jak ultra pojeby
    wypisujące sobie na czole "katolik jedynie słuszny" - niczym się od nich nie
    różnisz w wyrażaniu nienawiści. Innymi słowy masz równie chore poglądy jak i
    oni.

  • 103. Data: 2015-08-02 15:33:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 13:38, Budyń pisze:

    > sorry ale przyklad jest debilny, tak skrajny ze glebiej sie nie dalo.

    Debilne to jest Twoje stwierdzenie, bo odnosisz się do faktu, który miał
    miejsce i uważasz to za debilny przykład. To tak jakbyś widział cały
    świat w "różowych okularach" i nie chciał nawet dopuszczać do myśli, że
    ktoś może mieć inne problemy niż Ty w swoim małżeństwie.
    Skoro tak to dam Ci kolejny przykład:
    Dziewczyna (moja bliska znajoma i bardzo mocno związana z Kościołem,
    magister teologii) zauroczona chłopakiem wzięła z nim ślub.
    Okazało się, że chłopak alkoholik i awanturnik. Wracał do domu pijany,
    wyżywał się na dziewczynie i dzieciach. Nie był w stanie nigdzie
    popracować dłużej, bo go wywalali za alkohol. Prawdę mówiąc to cały ich
    związek to ona utrzymywała rodzinę. Namowy na terapię nie dawały żadnych
    skutków. On po prostu uważał, że jest normalny i nawet po trzeźwemu
    robił awantury jak mu cokolwiek mówiono na temat jego alkoholizmu. Po
    kilku latach męczarni w końcu się z nim rozeszła, ale głupio było jej
    wziąć rozwód i związać się z kimś normalnym. Żyje sama z dwójką dzieci z
    poczuciem winy i grzechu.
    Niestety podobny przypadek także mam w rodzinie, z tą różnicą, że ci nie
    chcą się rozejść.

    > To chyba standadowa metoda - przykładem ciazy z gwaltu (czyli znikome ilosci)
    usprawiedliwic dowolnosc aborcji.

    > Ale zgoda ze tragedie rozwodowe sie dzieja. Tym łatwiej sie dzieja im wiecej jest
    przyzwolenia na rozwod - wtedy malzonkowie nie walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    Bzdura roku. Myślisz, że tam gdzie w grę wchodzą tragedie związane z
    alkoholizmem, alkoholik chce rozwodu?
    Wręcz przeciwnie, jemu zazwyczaj jest dobrze w takim związku. Co kobita
    kupi do domu to on wyniesie i przepije. Kobita mu da jeść, zaru....ć, a
    jak nie to jej spuści wpierd..... i dopnie swojego. Kobiety w takich
    związkach bywają terroryzowane i zamiast uzyskać wsparcie ze strony
    kościoła to jeszcze są przez ten kościół gnębione.
    Niestety znam kilka takich kobiet, które po takich doświadczeniach
    małżeńskich i rozwodzie przestały być katoliczkami.

    > Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal
    delegalizacje rozwodow?
    > Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > Nie, milosc fizyczna jest dopelnieniem milosci duchowej. Mozna sex sprowadzic do
    masturbacji przy uzyciu kobiety, jasne - ale to godne politowania.

    > I znów - to jest nauka dla katolikow. A jesli jedno z malzonkow katolikiem nie jest
    to szacunek i milosc drugiego powinien wystarczyc dla odczekania tego czasu.

    Dlaczego poświęcenie i pójście na kompromis "musi" być tylko i wyłącznie
    w jedną stronę?
    Akurat ja jestem w takim związku tzn. żona mocno zaangażowana, a ja nie.
    Na początku chciała na mnie wymusić zachowania KK, choć zanim się
    pobraliśmy to znała wszystkie moje zalety i wady oraz mój stosunek do
    spraw kościoła. Dopiero jak zrozumiała, że kompromis musi być
    wypracowany wspólnie, nasze małżeństwo można powiedzieć stało się
    idealne. Z każdym kolejnym rokiem między nami jest coraz większa więź i
    jest coraz lepiej.

    > kruca bomba - a to co takiego? :)

    He he he.... Nie spotkałeś się z takim określeniem dotyczącym stosunków
    w trakcie miesiączki?

    > no wez poczytaj troche w temacie bo bredzisz. Zarodek moze obumrzec naturalnie
    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    A jak ktoś umrze podczas operacji to także jest to zabójstwo?

    > durnowaci katole biora internet i czytają na stronach klinik invitro:
    > "Kiedy mijają 34-42 godziny od podaży hCG dochodzi do owulacji. Tuż przed
    samoistnym pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek
    jajowych z jajnika za pomocą punkcji"
    > "Okazało się, że kobiety z niskim poziomem hormonu AMH w pierwszym teście zwykle
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    > potem panienki piszą:
    > 13 komórek, w tym 9 dojrzałych, 7 zapłodniło się (ICSI z uwagi na liczbę komórek,
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    Wskaż źródło. Chętnie się dokształcę :)

  • 104. Data: 2015-08-02 16:02:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 15:06, Ghost pisze:

    > Mówisz, ze ludzie to jabłka? A konie to... arbuzy?

    Ludzie rozumnie wiedzą co to jest "przenośnia". Tylko debile porzekadła
    i przysłowia rozumują dosłownie.

> [...]
    > pojeby wypisujące sobie na czole "katolik jedynie słuszny" - niczym
    > się od nich nie różnisz w wyrażaniu nienawiści. Innymi słowy masz

    Tak, tak. Wszyscy są pojebami, tylko ty jedyny normalny.

  • 105. Data: 2015-08-02 16:02:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 15:34:03 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Skoro tak to dam Ci kolejny przykład:

    no to lepiej - ja wiem ze tragedie sie dzieją

> [...]
    > kilku latach męczarni w końcu się z nim rozeszła, ale głupio było jej
    > wziąć rozwód i związać się z kimś normalnym. Żyje sama z dwójką dzieci z

    z poczuciem jakiego grzechu zyje? Dopóki sie z kims nie zwiaze - nie ma grzechu.
    Zgadzam sie ze nastapila tragedia -tyle ze ty kk winisz za tragedie, a jest nia w tym
    przypadku alkohol.

    > Niestety podobny przypadek także mam w rodzinie, z tą różnicą, że ci nie
    > chcą się rozejść.

    To moze zamiast z kosciolem zacznij walczyc alkoholem? W kazdym razie jesli chodzi o
    rozwody to nie kosciol jest zrodlem zla - przyczyny sa inne.

    > Dlaczego poświęcenie i pójście na kompromis "musi" być tylko i wyłącznie
    > w jedną stronę?

    zapewne kompromisy robia obie osoby - moze na roznych polach.

> [...]
    > wypracowany wspólnie, nasze małżeństwo można powiedzieć stało się
    > idealne. Z każdym kolejnym rokiem między nami jest coraz większa więź i

    no swietnie -tyle ze zapewne zlamales jej religijna postawe (bo jak to zrobic inaczej
    to nie wiem, moze cos wymysliliscie). Taki tam kompromis. Ale to wasza sprawa.

    > He he he.... Nie spotkałeś się z takim określeniem dotyczącym stosunków
    > w trakcie miesiączki?

    a nie slyszalem :)

    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    > A jak ktoś umrze podczas operacji to także jest to zabójstwo?

    tylko jak mu sie po kolei wyjmuje organy do przeszczepu :-) Tu nie mamy sytuacji
    ratowania zycia tylko ryzykowania zyciem i segregacji kto ma szanse, a kto do kibla.

> [...]
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    a w 3 minuty to znalazłem, na stronach klinik invitro i jakims babskim forum.
    Wiec dalej twierdze - wyprodukowanie ze 2-3 zarodkow by wszystkie podac byłoby jakos
    tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.

    b.

  • 106. Data: 2015-08-02 17:00:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 14:27:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    obowiazywac wszystkich od praw religijnych np obowiazek postu.

    stancow-i-gani-politykow-za-ustawe-in-vitro-to-zdrad
    a-wartosci-powstania

    napialem powyzej ze takie sprawy sa w zasiegu zaiteresowania kosciola jako istotne
    dla calego spoleczenstwa.

    > zaślepienie Twoje ogromnym jest. To jest właśnie próba narzucenia przez
    > KK swojej wiary innym.

    ale jakiej wiary? w zycie ludzkie? No chyba ze uwazasz ze mozna zabijac i kosciol ci
    z tym nie po drodze?
    To jak -mozna mordowac czy nie?

    b.

  • 107. Data: 2015-08-02 17:04:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    istotne dla calego spoleczenstwa.

    > ale jakiej wiary? w zycie ludzkie? No chyba ze uwazasz ze mozna zabijac i kosciol

    Ty twierdzisz, że można zabijać za wyjątkiem tego gdy KK powie, że nie
    można. Więc święcenie armat czy kara śmierci jest OK, ale zarodki są
    ludźmi i ich już zabijać nie można.
    więc jak? przykazanie brzmi "nie zabijaj" czy "nie morduj"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 108. Data: 2015-08-02 17:17:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 17:06:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    istotne dla calego spoleczenstwa.

    > Ty twierdzisz, że można zabijać za wyjątkiem tego gdy KK powie, że nie

    nigdy tak nie powiedzialem.

    >Więc święcenie armat czy kara śmierci jest OK, ale zarodki są
    > ludźmi i ich już zabijać nie można.
    > więc jak? przykazanie brzmi "nie zabijaj" czy "nie morduj"?

    "nie morduj". Zasada zresztą nie jest religijna, tylko humanistyczna, wynika z
    rozwoju społeczenstw. To nie religie ja wymyśliły, ale religie i przyzwoici ateisci
    ją uznają.
    Twarda zasada "nie zabijaj" nie dopuszczalaby np obrony koniecznej, walki z
    agresorem.

    b.

  • 109. Data: 2015-08-02 17:36:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    a-wartosci-powstania

    jak napialem powyzej ze takie sprawy sa w zasiegu zaiteresowania kosciola jako

    właśnie po raz kolejny poniżej to zrobiłeś

> [...]
    ją uznają.
    > Twarda zasada "nie zabijaj" nie dopuszczalaby np obrony koniecznej, walki z

    i nie dopuszcza. Pokażesz ten zapis 10 przykazań gdzie napisane jest nie
    morduj? Poprosże o linka.

  • 110. Data: 2015-08-02 17:53:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 17:38:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > właśnie po raz kolejny poniżej to zrobiłeś

    no ja wiele nie poradze ze nie rozumiesz

> [...]
    ją uznają.

    > i nie dopuszcza. Pokażesz ten zapis 10 przykazań gdzie napisane jest nie

    uparłes sie na religijny zapis? Proszę:
    http://bonito.pl/k-341094-pismo-swiete-starego-i-now
    ego-testamentu?gclid=CMDj8YPeiscCFeXbcgod_fgKMg
    strona 162, sorry ale nie mam linka do pdfa

    Chcesz inaczej? Kodeks karny par 148.
    A teraz ciekawostka: ustawa o rzeczniku praw dziecka w art 2 tak mowi: W rozumieniu
    ustawy dzieckiem jest każda istota ludzka od poczęcia do osiągnięcia pełnoletności.

    Juz na podstawie tych dwóch niereligijnych aktow invitro powinno byc karane.

    b.