eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Tue, 28 Jul 2015 11:12:55 +0200

    dyskusyjnych:052be66f-a904-44b0-b9a1-9c79ec53336b@go
    oglegroups.com...

    > Abo podlegacie/my indoktrynacji moze nawet gorszej niz za komuny. Za
    > komuny to raczej bylo wiadomo kto jest władza a kto lud ktory ma udawac
    > ze wladze kocha. Ale niewielu zdurnialo na tyle
    > aby naprawde dac sie zauroczyc socjalizmowi. Zatem lud staral sie zyc
    > normalnie, dzieci chodzily same na podwórko, na klatkach schodowych
    > wisialy listy lokatorow itd.

    Fajne pojęcie normalności :-)

    Wybacz ale ostatnio odnoszę wrażenie że coraz bardziej gloryfikujesz
    komunizm zgodnie z zasadą że podobało nam się gdy byliśmy piękni i młodzi
    :-)

    Bramka narysowana kreda na ścianie i trzepak, albo klepisko i kuweta udająca
    piaskownicę.

    Owszem miało to swój urok, ale nie nazywałbym tego normalnością. Może jestem
    inny ale dla mnie normalność to kolorowy plac zabaw dla dzieci, ogrodzony
    płotem by psy tam nie wchodziły z piaskownicą w której co miesiąc jest
    wymieniany piasek.

    A z tymi listami to już zupełnie nie rozumiem - to ma być jakiś wyznacznik
    normalności? Czy na płotach w dzielnicach domków jednorodzinnych wiszą
    nazwiska? Dlaczego w blokach miałyby wisieć? Normalnie to było przed wojną
    (i jeszcze będzie jak właściciel kamienicy będzie miał prawo dowolnie
    rozporządzać swoją własnością) - w kamienicy czy bloku na parterze mieszkał
    gospodarz który wszystkich znał i pilnował porządku w imieniu właściciela -
    nie trzeba list lokatorów, domofonów i problem z bazgrającymi dzieciakami
    jakby mniejszy.

    Pozdrawiam
    Ergie