eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-07-28 13:05:48
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 11:13:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Fajne pojęcie normalności :-)
    >
    > Wybacz ale ostatnio odnoszę wrażenie że coraz bardziej gloryfikujesz
    > komunizm zgodnie z zasadą że podobało nam się gdy byliśmy piękni i młodzi
    > :-)

    w zyci nie gloryfikowalem i nie bede komunizmu - ani zresztą zadnego innego ustroju
    totalitarnego.
    Mówie ze wbrew obłednej ideologii polityczno-gospodarczj udawalo sie zyc w miare
    normalnie w sensie moralnym, wychowywac dzieci z oczywistoscia rozroznienia doba i
    zła. Nawet gdy ktos kradł to wiedzial ze to zło. (ustrój doprowadzil do sytuacji ze
    mowilo sie -kto nie okrada panstwa okrada wlasna rodzine).

    > Bramka narysowana kreda na ścianie i trzepak, albo klepisko i kuweta udająca
    > piaskownicę.
    >
    > Owszem miało to swój urok, ale nie nazywałbym tego normalnością. Może jestem
    > inny ale dla mnie normalność to kolorowy plac zabaw dla dzieci, ogrodzony
    > płotem by psy tam nie wchodziły z piaskownicą w której co miesiąc jest
    > wymieniany piasek.

    I gdyby na tym sie skonczyło byłoby fajnie. Ale sie nie konczy - niedlugo przyjdzie
    do ciebie jakis facet ktory w dowodzie bedzie mial napisane "kobieta" i bedziesz sie
    wił by zachowac resztki normalnosci mowiac do faceta facet - ryzykujac proces i
    odszkodowanie. Myslales ze konwencja to nic nie znaczacy krok. Ale nas kroją
    plasterek po plasterku... A ty musisz dostosowywac pojecie normalnosci do ich
    nienormalnych pomysłów. Ja protestuje...

    > A z tymi listami to już zupełnie nie rozumiem - to ma być jakiś wyznacznik
    > normalności?

    owszem - to jeden z pozornie nic nie znaczacych metod atomizacji spoleczenstwa.
    Sam w sobie - jedno drzewo w lesie, nie ma o czym mówic.

    b.