eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-07-28 18:21:56
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-28 o 09:27, Budyń pisze:
> [...]
    .pl...

    > Abo podlegacie/my indoktrynacji moze nawet gorszej niz za komuny. Za komuny to
    raczej bylo wiadomo kto jest władza a kto lud ktory ma udawac ze wladze kocha. Ale
    niewielu zdurnialo na tyle aby naprawde dac sie zauroczyc socjalizmowi. Zatem lud
    staral sie zyc normalnie, dzieci chodzily same na podwórko, na klatkach schodowych
    wisialy listy lokatorow itd.
    > Teraz jest inaczej - ideologia jest saczona przeroznymi kanalami ale nie na tyle
    nachalnie zebysmy od razu widzieli oczywistą zmyłke. Wolnosc, seksizm, akceptacja
    zboczen.
    > Co jest celem? Takim głównym to nie bardzo wiadomo. Ale poszczegolnymi etapami jest
    zniszczenie rodziny, kosciola - zwlaszcza katolickiego bo sie stawia a nie odgryza, i
    atomizacja spoleczenstwa. Kazdy sobie debilnym i biernym, bez podstawowego wychowania
    czyli podatnym na naciski konsumentem.
    > 3 czy 4% homoterrorystow trzesie calymi spoleczenstwami i nikt sie nie dziwi - jak
    to jest ze kosciol (na razie nie u nas) musi rezygnowacze swej dzialanosci spolecznej
    majac 10x wyznawcow niz jest lgbtqwerty - to przeciez zaprzeczenie demokracji a
    nikogo to nie dziwi? A przeciez nikt nie ma watpliwosci ze to tylko popieranie homo
    to tylko metoda ale nie cel.
    > Wiecie za w czechach listy lokatorw wciaz wisza? A u nas nie. Cala ta ustawa o
    ochronie danych osobowych nie jest po to aby dane chronic...

    Jak słucham/czytam tego typu wypowiedzi to naprawdę mi żal ludzi, którzy
    mają tak wypaczony rozum ideologiami i doktrynami głoszonymi przez kościół.
    Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak kościół potrafi manipulować ludźmi i
    nimi sterować. Wmawia swoim wiernym, że wszystko co jest inne niż to co
    głosi kościół jest celowym działaniem wymierzonym w zniszczenie
    kościoła. Walcząc z wyimaginowanym wrogiem stosuje metody populistyczne,
    a dla urealnienia wyimaginowanego wroga, nazywa go "komuchami" lub
    "homoseksualistami", pakując wszystkich do jednego wora. Usiłują
    podporządkować sobie wszystkich wmawiając, że jedyny normalny świat to
    świat ich wyznania i że tego chcą wszyscy, oczywiście poza
    wyimaginowanym homo-komunistycznym wrogiem.
    Rzeczywistość jest jednak inna. Coraz więcej ludzi wyrywa się z kręgu
    fanatycznych wyznawców (nieważne jakie wyznania) i chce żyć normalnie,
    bez obarczania się pierdołami głoszonymi przez fanatyków. Coraz więcej
    wierzących także dostrzega, że tak naprawdę celem patriarchów jest
    "strzyżenie owieczek" i pomnażanie dóbr materialnych.
    Reasumując. Nie ma spisku, który chce zniszczyć kościół. To kościół
    doprowadza do samozagłady swoją zachłannością, szerzoną demagogią i
    brakiem poszanowania innych i ich woli.