eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 28 Jul 2015 09:35:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 14:33:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A to zgoda :-)

    > Z tym już nie do końca się zgadzam - ilu okradało zakład pracy i nie
    > widziało w tym zła ? Co gorsza teraz po latach się do tego z duma przyznają?

    > Ale skąd znowu milczące założenie że to jakiś komplet. To co nie można mieć
    > normalnych placów zabaw i normalnych rodzin? Dlaczego to łączysz - przecież
    > to się nawzajem nie wyklucza.

    No przeciez ze sie nie wyklucza :) Tyle ze w tzw cywilizowanym swiecie prym jakos nie
    wiedzie konserwatywno(moralnie)-liberalny(gospodarczo) kapitalizm tylko
    liberlany(moralnie) ukryty socjalizm. Te araby co do europy ciągną to przeciez nie po
    prace u kapitalisty a po socjal. Jest jak jest i do tego sie odnosze bo wyglada ze w
    tamtą strone zmierzamy.

    > Mnie nikt nie kroi.

    ano tak mowisz bo nie spotkales jeszcze faceta "kobiety". Albo bedziesz normalny (i
    zaplacisz odszkodowanie) albo swoje normalne poglady bedziesz musial przykroic do
    lewackich idiotyzmów.

    Co więcej jak medialna gorączka ucichła to niejeden
    > ksiądz (i co najmniej jeden biskup) publicznie przyznali że konwencja nie
    > tylko nie jest sprzeczna z nauka KK ale jest potrzebna aby zwrócić uwagę na
    > istniejący a zamiatany pod dywan problem.

    plec spoleczno-kulturowa zgodna z nauką kosciola? Tos pewnie lemanskiego, sowe albo
    bonieckiego sluchal. Stanowisko kosciola prezentuje episkopat - a ten jest przeciw.

    > A w prywatnej rozmowie jeden mi niedawno przyznał że porażką KK w Polsce i
    > Europie jest to że to nie oni się upomnieli o kobiety. Gdyby to KK wyszedł z
    > inicjatywą przypomnienia o prawach kobiet to po pierwsze lewackie media nie
    > mogłyby protestować (bo zaprzeczyłyby samym sobie) a po drugie KK
    > przypomniał by o sobie w pozytywny sposób, a nie tylko przy okazji sztucznie
    > rozdmuchiwanych afer.

    troche to analogia do polskich obozów koncentracyjnych i polakach mordujacych zydow.
    Niby bzdura ale nachalnie kaza nam za to przepraszac. A swiat zachodni wobec takiej
    naszej postawy w to wierzy.
    Sprawa przemocy wobec kobiet na tle europy: u nas mamy niskie wskazniki to sie
    pokajajmy zeby cala europa mogla nam wytykac katolickie barabrzynstwo.
    Naiwny ten mis co chce sie tak wykazywac....

    > Niedawno na naszych "wieczorach czwartkowych" mieliśmy ciekawą dyskusję i
    > jestem ciekaw też Twojego zdania :-)

    Fajna idea.

    > Czy w szkołach należy zakazać noszenia chust przez Muzułmanki?
    > A jeśli odpowiesz "tak"
    > To drugie: Czy w szkołach należy zakazać noszenia symboli religijnych?
    > A jeśli odpowiesz "nie" to dlaczego?

    Zakazac gdzie? W maroku - nie. U nas - tak. Dlaczego? Bo idea multi-kulti sie
    skompromitowala, widac ze to nie dziala. Nawet wiecej - to rodzi powazne probley.
    Zyjemy w pewnym srodowisku kulturowym i widac z przykladow zagranicznych ze wpuszczac
    imigrantow z ich kulturą to prosic sie o klopoty.
    Zatem jesli juz imigrantow przyjmiemy zadbajmy o to aby oni sie dostosowali do nas.
    Zatem obowiazkowo egzamin z polskiego za rok czy dwa od przybycia itp.
    Nie chcesz sie dostosowac, droga do wyjazdu wolna, bilecik zafundujemy.

    > religijności. Stąd dylemat czy w imię solidaryzmu skoro im (Muzułmankom)
    > zabraniamy to "naszym" (Katoliczkom) też zabronić czy nie?

    gdybysmy katolicy i muzulmanie trafili na marsa to prawa powinny byc rowne. A w
    polsce powinny preferowac katolikow tak jak w arabii muzulmanow.
    Tolerancja to dziwne slowo. Ostatnimi laty ze slowa tolerancja zrobiono slowo
    promocja. Ja chce tolerancyjnej polski, jak drzewiej bywalo. A wychodzi (anglia) ze
    tolerujac lgbtqwert nie mozna prowadzic tradycyjnej koscielnej dzalanosci. Tolerujac
    islamiste wcale nie oznacza ze ja mam mu nieba przychylac.

    > No i ciągle aktualne pytanie gdzie jest granica absurdu? Czy jak
    > pogranicznik nie chce wpuścić kobiety bo na zdjęciu w paszporcie jest chusta
    > z oczami i nijak nie może zweryfikować czy ta na zdjęciu to ta sama co stoi
    > przed nim (ani nawet czy ta przed nim to w ogóle kobieta) - czy wtedy ten
    > pogranicznik pogwałca jej prawa i dyskryminuje czy wręcz przeciwnie dobrze
    > wypełnia swoje obowiązki?

    gdy do nas wjezdza ma poszanowac nasze prawa a nie my jej zwyczaje. Sikhowie turbany
    u nas na lotnisku zdejmują...

    b.