eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 22 Aug 2015 04:19:57 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <mqv2ok$lnt$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mqvao5$u6v$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mqvmg5$b6r$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mr1ghd$djb$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <55d78a47$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <55d83068$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 10:18:54 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    zasadami - a doktryna kosciola opiera sie o pismo swiete i tradycje

    > Bzdura. Nie opiera się o pismo święte lecz o interpretację pisma
    > świętego głoszoną przez zwierzchników.

    Oczywiscie masz racje ze kierujemy sie interpretacją - wszystko jest interpretacją -
    nawet gdy czytasz instrukcje do pralki to ja interpretujesz majac wlasna wiedze i
    doswiadczenie.
    http://www.law.uj.edu.pl/~kfpep/joomla2/index.php?op
    tion=com_content&view=article&id=19&Itemid=44&lang=p
    A my korzystamy z wiedzy i doswiadczenia hierarchów -oraz co raczysz wysmiewac -
    pomocy z zaswiatów.

    swieta (podejscie to wlasciwe nie jest co udowadnia fakt ze kolejne koscioly
    protestancki opierajac sie na tym samym pismie swietym dochodza do roznych, czesto
    sprzecznych ze soba zasad wiary).

    > Inne kościoły dokładnie tak samo jak KK głoszą swoje interpretacje. KK
    > uważa, że tylko jego interpretacja jest prawdziwa i prawidłowa.

    Bo jest :) Jezus ustanowił kosciół powszechny a kosciół rzymsko katolicki jest jego
    sukcesorem. Wszystkie inne koscioly (chrzescijanskie) gdzies tam kiedys odeszły mniej
    lub wiecej od kosciola rzymskiego.

    ludzie wciaz maja kontakt z Bogiem poprzez Ducha Swietego i ten kosciół jest żywy -
    tzn zmienia się. Nie zmieniaja sie podstawowe prawdy natomiast sposob ich realizacji,
    odczytywania wyzwan swiata - owszem.
    nie moze komus na sile narzucic zasad religijnych.

    > Daj spokój, bo jak czytam takie farmazowny to mnie śmiech ogarnia.
    > Już opisywałem na tej grupie przypadki nawiedzonych, którzy bez boga i
    > ducha świętego nawet samoczynnie nie potrafili się załatwić.

    Dlatego tez gdy dyskutuje o sprawach spolecznych nie przywoluje do pomocy Boga - nie
    chce cie zabic spazmami :) Wystarcza mi argumenty naukowe i logika.
    Ale dyskutowac o kk wysmiewajac z zalozenia istnienie boga to troche absurdalne.
    A twoje doswiadczenia troche mnie nie przekonują - nigdy nie napisales ze spotkales
    porzadnego katolika, zawsze masz negatywne przyklady. Czyli albo masz potwornego
    pecha albo nie potrafisz spojrzec na swiat obiektywnie.

    kwestiach inne niz religijne, a te sobie wyglaszal nie w przestrzeni publiczej.
    wystarczajaco liczna grupe obywateli by mogl sie w demokracji w ich imieniu
    wypowiadac wskazujac na dobro i zlo potencjalnych rozwiazan.

    > Ależ może się wypowiadać tyle, że nie wymuszać i nie narzucać swojej
    > woli. Niestety zwierzchnicy kościelni nie pytają o zdanie członków
    > swojego ugrupowania, a tylko narzucają swoje.

    Sie zdecyduj czy mowisz o glosie kosciola do wiernych czy do calosci spoleczenstwa -
    bo mieszasz.
    Wiernym narzucają (to nieco nie tak ale niech ci bedzie) i tu demokracji nie ma, nie
    podoba sie to drzwi otwarte - a tobie nic do tego bos nie katolik.
    A gdy mówi do spoleczenstwa to zwyklym trybem demokracji gdzie glos dowolnej
    organizacji ma prawo byc wypowiedziany - bez obowiazku usłuchania. Zabronisz sie
    wypowiadac? Wszystkim organizacjom czy tylko kk?

    poinformowaly mlodziez o seksie wiec trzeba tą wiedze zwiekszyc,proponują
    seksualizowac juz 5latki.
    swiackie tez. To nie jest strona koscielna:
    http://www.stop-seksualizacji.pl/index.php

    > Wybacz, ale te strony tylko propagują jakieś bzdurne frazesy.
    > Walczą nie wiadomo z czym, nie wiadomo dlaczego i nie wiadomo z kim.

    To sie zainteresuj to bedziesz wiedzial z czym i dlaczego walczą.
    Mozesz przez lata ignorowac swiat tyle ze kiedys sie zdziwisz ze twoja corka bedzie
    bedzie dawala kazdemu bo naucza ją ze to tylko mila zabawa. Albo kolega ja zgwalci.
    Bedziesz mial podreczniki takie http://www.prawy.pl/images/plg_jdvthumbs/thumb140-al
    fabetnorwegia1-20dd40c773af2226a7686037c0487f92.jpg

    http://wpolityce.pl/polityka/133367-wstrzasajacy-wyw
    iad-o-skutkach-edukacji-seksualnej-w-niemczech-nawet
    -freud-uwazal-ze-seksualizacja-dzieci-przyniesie-tyl
    ko-szkody-wychowawcze

    U nas wlasciwie nie ma problemu gwalow popelnianych przez nieletnich - masz ochote
    zeby były? To walcz z kosciolem i promuj seksualizacje. Twoja wola.

    wiedze z zakresu technik budowy bomb albo kradziezy? Wiedza to wiedza - znalazlby sie
    debil ktory by twierdzil ze dzieki takiej wiedzy bedzie sie latwiech chronic przez
    zlodziejami.

    > Kolejna bzdura.

    Znaczy sie co - kazdą wiedze nalezy sprzedawac w szkolach? O technikach kradziezy
    też?

    b.