  • Data: 2014-10-20 09:50:28
    Temat: Re: Budowa Jacka 4 - Czy dalo sie taniej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m1r94j$jde$...@d...me...

    > jaka jest powierzchnia użytkowa domu?

    Według której normy? Różne normy inaczej nakazują liczyć powierzchnię pod
    skosami i inne pomieszczenia uznają za "użytkowe".

    Nie wiem, jaką normę przyjął do obliczeń architekt Jacka ani co wyliczył.

    Jak Jacek w końcu mi podeśle rzuty kondygnacji to je wrzucę. Znam jedynie
    wymiary: zewnętrzne to 7,6 x 11,2. ściany zewnętrzne mają 40cm wewnętrzne
    nośne 24cm. Czyli na parterze jest wewnątrz: 6,8 x 10,4 (-2 x 0,24) = 6,8 x
    9,92 = 67,46

    Na piętrze podłoga ma ten sam wymiar, ale dochodzą skosy. Licząc
    powierzchnię poniżej 2,2m wysokości za 1/2 wyjdzie w zależności od wysokości
    ścianki kolankowej i kąta nachylenia dachu jakieś 100-110m powierzchni.

    Pozdrawiam
    Ergie