    Date: Wed, 08 Aug 2012 11:06:43 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa a zdrowie

    W dniu 08.08.2012 09:49, s...@g...com pisze:
    > Mam szwagra...
    > Zawsze chciał mieć DUŻY DOM....
    > Wiec buduje DUZY DOM... jakieś 300 m2.
    > Bardzo dużo robi we własnym zakresie po nocach albo pracuje u ludzi żeby zarobić na
    wykończenie na DUŻY DOM po nocach.
    > Efekt:
    > Powoli wykańczają ten dom...
    > Ale ten DUZY DOM też wykańcza jego w ubiegłym tygodniu wylądował na intensywnej
    terapii - serce- był najmłodszy na oddziale.

    > A później trzeba to wszystko jeszcze utrzymać...
    >
    > To taka mała uwaga dla tych którym marzy się DUŻY DOM.

    Myślę, że większości na tej grupie, to nie grozi.
    Tu raczej zaglądają ludzie, którzy próbują zrobić dużo sami, z różnych
    względów, ale liczą siły na zamiary.
    Po prostu Twojego szwagra nie stać na DUŻY DOM, takiego nie buduje się
    samemu, tylko zleca wszystko firmom, które to za odpowiednią kasę
    zrobią. Inna sprawa, że czasem też trzeba się narobić, żeby tym firmom
    zapłacić, i też można wylądować na intensywnej terapii.