  • Data: 2012-08-08 15:47:35
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "qazvox" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale ogólnie, pozytywnie jest chyba w większości przypadków.
    Sam popełniłem 297m2 pow.użytkowej (w.g. projektu - a lekko kolankową
    podniosłem)
    Generalnie satysfakcja duża, bardzo dużo robiłem we własnym zakresie, z żoną
    głównie (to nie błąd) i uprzedzając pytania - branża IT.
    Budowałem w okresie boom'u - najwięcej zdrowia kosztowali mnie "fachowcy",
    stąd po wylaniu pierwszego stropu ściany zewnętrzne i zbrojenia (w tym
    drugiego stropu) to dzieło nasze i naszych synów.
    Wcześniej dwa lata czytania wszystkiego - grupa, murator i co tylko się
    dało.
    Od zawału po zimie ratuje racjonalne podejście do izolacji (grzejemy prądem
    więc wiem o czym piszę)
    Wykańczanie niestety nieco wykańcza, głównie z tego powodu, że trudno
    uniknąć finansowej jazdy na oparach i konieczności kompromisów

    Czuje się dobrze i zdrowo ale na tyle spełniony, że w życiu nie pomyślę o
    drugim razie :-)

    -- ----
    pzdr qaz