  • Data: 2012-08-10 08:50:28
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 21:13:39 UTC+2 użytkownik mucher napisał:

    > No więc tu argument o oszczędzeniu pada jednak

    Nic nie pada. Taki instalator np zawoła za instalację elektryczną 2000zł a to 3 dni
    roboty maks. 650 dniówki to ja nie zarabiam wiec wolę zrobić sam i mieć 2000zł w
    kieszeni, jednak ja mam stałą prace a ten elektryk może następny tydzień nie złapać
    żadnego zlecenia albo trafi na płacącego paragonami.
    Ja mam robotę lato zima, budowlańcy zima maja biedę niestety.
    >mogę zrozumiec argumentację"dla siebie" - bo sam domu od developera w życiu bym .nie

    > kupił. I akurat za wełnę się nie brałem,

    Jak nie robisz w czasie upałów to nie jest tak tragicznie.

    >ale już za styropian do
    >
    > wylewek - jak najbardziej (zresztą klnąc na tą robotę, bo jak się ma
    >
    > instalacje w podłodze puszczone-to zdeka przekopane.

    Za rozłożenie styropianu pod wylewki ekipa zażyczyła sobie 500zł(jajcarze jacyś)
    Sam zrobiłem to(parter dwie warstwy po 5cm, piętro 5cm)w dwa popołudnia- robota
    bajka, prosta czysta żadnych narzędzi oprócz noża nie trzeba a 500zł w kieszeni.
    Ale np szalowanie stropu, kręcenie zbrojenia i zalanie stropu zleciłem ekipie.
    Skasowali za to chyba 4000zł ale ich stęple i deski i wszystkie narzędzia. Sam bym
    tego raczej w rozsądnym czasie nie zrobił.