  • Data: 2018-09-06 13:17:06
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:29:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I tak taniej Ci wyszło na Malcie?

    Pokój 2 osobowy w świetnym hotelu 4* (basen na dachu i na dole) w centrum
    Bugibby ze śniadaniami - 1500 pln / tydzień. Bilety akurat miałem free za
    punkty Wizzairowe - normalnie kosztowałyby 450 pln / osobę ale pewnie gdybym
    nie miał free to bym znalazł za dwie stówy w innym terminie ;) Komunikacja
    miejska na tydzień 21Eur. Normalny obiad/kolacja 10-15Eur. Wielki talerz
    owoców morza (ja nie jadam) w najlepszej knajpie w okolicy według trip
    advisora (stolik zamawiany 2 dni wcześniej) 30Eur ale to raczej porcja dla
    dwóch osób.

    No moim zdaniem taniej niż nad morzem. Znajomi jeżdżą często tutaj
    (mają zniżki pracownicze):

    https://www.sandraspa.pl/cennik/

    7 dni / 2 osoby w sezonie (byłem w sierpniu) = 270 pln / osobodzień = 3780
    pln :-) Bicz pliz. Za tyle to ja już miałem bilety, hotel i ponad tysiąc
    kieszonkowego na miejscu do wydania na 10 x lepsze obiado-kolacje ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.