  • Data: 2018-09-06 22:19:08
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 22:11:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Ty piszesz o innym świecie. Ja piszę o normalnym zaplanowanym
    > dwutygodniowym urlopie, żadne lasty.

    To co dla Ciebie jest innym światem dla mnie jest normalnością :D

    Dla mnie/nas 2 tygodnie urlopu to za długo. Zdecydowanie wolimy jeździć 4-5 razy do
    roku w różne miejsca na wypady 4-6 dniowe.

    PS. Kris/Maniek mnie też jakiś czas przekonywali że jak mi się potomek
    pojawi to się skończy rumakowanie. Mała ma 9 m-cy i już na dwóch "urlopach"
    była i było świetnie - pół roku miała jak leciała samolotem i zjeździła
    z nami samochodem cały Zakhyntos :-) Poza tym, że mieliśmy wszędzie wszystko
    priorytetem i w pierwszej kolejności to nie zauważyłem żeby nam się
    sposób urlopowania znacząco zmienił :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.