  • Data: 2019-01-11 11:18:00
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję bardzo Twardy

    Twoje wyjaśnienie całkowicie wyczerpuje moje pytania.
    Jest proste i zrozumiałe.
    Dziękuję za poświęcony czas wynikły z rzeczowego opisania tematu.
    Zauważyłem, że moje dociekanie i szukanie bezsensu w interpretacji
    przepisów, w tym zakresie, nie jest zasadne i nie trzeba bezsensownie
    kruszyć kopię. Lepiej moją energię skierować na debilne oprogramowanie
    ZUS (chodzi o Płatnika, w którym muszę się ciągle pałować).
    i jeszcze raz dziękuję
    Nawet nie wiesz ile mi czasu zaoszczędziłeś.