eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą › Re: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą
  • Data: 2023-06-07 11:42:13
    Temat: Re: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2023 11:04, Cavallino wrote:
    > Ponad 700 tys to zapłaciliśmy ostatnio za podłączenie samej wody na
    > dystansie kilkuset metrów do 30 działek rekreacyjnych wraz z
    > przyłączami.....

    Szacowałem wstępnie, po przejrzeniu kilkunastu cenników róznych firm i
    instytucji, że kwota na dom wydzie koło 20tyś optymistycznie licząc. Ale
    doświaczenie podpowiada mi, że to nie ma związku z rzeczywistością.

    > Kanaliza będzie zapewne dużo droższa, bo głębiej, większe wykopy no i ta
    > przepompownia....

    Byc może, ale róznice w cennikach są na tyle rozstrzelone, że nawet
    jeśli tak jest, to pewnie końcowa kwota i tak będzie trudna w
    wyliczeniu. Dlatego pytam o faktyczne przypadki, dzięki. Może będę miał
    jakieś górne widełki, w celu straszenia ludzi...