  • Data: 2018-01-06 19:47:45
    Temat: Re: Budowa mebli
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 09:53:15 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Miejsce do roboty stolarskiej to podstawa.
    > Nie dość że sie przy pracy pyli to jeszcze trzeba mieć gdzie te mebelki
    > składać, malować, trzymać surowiec i narzędzia.

    Jakby odgruzować garaż to by było, bo blachosmród i tak parkuje na
    zewnątrz, bo miejsca nie ma. Ale odgruzowanie ma być właśnie w celu
    schowania go, małżowina może nie łyknąć tematu "warsztat stolarski" :P
    Trza będzie wybudować coś osobnego poza chałupą :]

    > trzeba o takiej produkcji mysleć raczej przez pryzmat sprytnego opanowania
    > pewnych technik niz przez pryzmat samego sprzetu.

    No to jak przy każdej robocie manualnej precyzyjnej, trzeba mieć trochę
    zdolności i pracować łbem, sprzęt sam niewiele da.

    > Gdyby festoolowe domino nie bylo takie drogie to bym w powyższym zestawieniu
    > je umiescil. Ale jak ktos kupi to moze sie okazac ze to jeden z lepszych
    > zakupów. Bo wiele konstrukcji zrobi bardzo szybko i estetycznie.

    Zerknąłem co to, cena faktycznie po zbóju, w sensie jak za klamot tej
    wielkości. Ale pewnie cuda robi, to się cenią :>

    L.