    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Date: Sat, 8 Oct 2016 14:20:52 +0200

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał

    Zdjęcia troche nieaktualne - teraz są już okna, drzwi wejściowe, tynki w
    środku, cała góra w płytach kg, na elewcji na razie sam styropian,
    oczywiście instalacje. Mowi ze na razie kosztowało go to ok 80tyś.
    Nie wiem jaka wielkość domu/jaki to projekt - moge sie dowiedzieć w sobote.
    ----------------------------

    No właśnie, wszyscy piszą o niskich kosztach budowy, ale co te koszty
    zawierają.
    Czy tylko mury, dach i wykończenie czy też wszystkie koszty budowy oprócz
    działki?

    Ja pisałem że po zakupie działki pozostanie mi 150 tys na wszystko
    pozostałe.
    Oprócz samej budowy bryły domu należy wziąć pod uwagę.
    Koszty notarialne
    Mapka do celow projektowych
    Projekt domu
    Adaptacja projektu
    Koszt przyłącza elektrycznego
    Koszt przyłącza kanalizacji
    Koszt przyłacza wody
    Koszt przyłącza telefonii kablowej
    Koszty ogrodzenia

    Czy myślicie że na to wszystko starczy mi te 150 tys?

    --
    Tomasz