    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa transformatora w swietle bramy wjazdowej.
    Date: Thu, 20 Jan 2011 18:34:45 +0100

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał

    > jest stroną decyzji o warunkach zabudowy, ale nie wiemy czy tam w ogóle
    > taka była, moze jest mpzp
    > ale na pewno sąsiad nie jest stroną pozwolenia na budowę. Kiedyś był,
    > teraz nie jest.

    Co by nie bylo to ani mnie ani sasiada po drugiej stronie drogi nikt nie
    zawiadomil ze wogole taka inwestycja ma miec miejsce.
    Dowiedzielismy sie dopiero kiedy koparka zaczela kopac row pod kable a
    panowie zaczli robic rozne zlacza i wypusty do transformatora.
    Nie wiem czy to jest tak ogolnie przyjete czy tylko nam tak sie zdarzylo.

    --
    Tomasz

    5803 (20110120) __________