  • 1. Data: 2011-01-19 19:46:00
    Temat: Budowa transformatora w swietle bramy wjazdowej.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Kilka dni temu ekipa z energi zaczela zakopywac na naszej ulicy nowe kable
    niskiego napiecia i ku mojemu zdziwieniu zaczeli przygotowywac budowe
    transformatora w swietle mojej bramy wjazdowej. Ekipa mowi ze nic nie moga
    poradzic bo oni tylko wykonuja zlecenie wedlug projektu a w projekcie jest
    transformator w tym miejscu. Dodzwonilem sie do Projektanta a on mowi ze ja
    nie jestem dla niego strona bo jego zleceniodawca jest Energa.
    On prawdopodobnie bazowal na jakichs mapach z przed 10 lat kiedy tu nie bylo
    jeszcze zadnych domow.
    Kiedy dzwonie do Energi to oni mowia ze nic to ich nie obchodzi bo po to
    zlecili projekt do niezaleznego biura aby miec wolna glowe.
    Gmina mowi ze zezwolila projektantowi robic co zechce na swoim terenie a ta
    waska drozka (6 m od granicy do granicy dzialek) jest wlasnoscia gminy i
    kolko sie zamyka.
    Ponadto moja chata o dachu z wiorow osikowych jest bardzo latwopalna a
    obecnie budowany transformator bylby w odleglosci 8m od domu. Czy widzicie
    jaks mozliwosc zapobiezenia takiej budowie.
    Na razie sa zakopane tylko kable niskiego napiecia i nic wiecej, mysle ze
    nie jest jeszcze za pozno.

    --
    Tomasz

    5800 (20110119) __________

  • 2. Data: 2011-01-19 19:53:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > a w projekcie jest transformator w tym miejscu. Dodzwonilem sie do
    > Projektanta a on mowi ze ja nie jestem dla niego strona bo jego

    przepraszam bardzo...

    masz wsyztsko u siebei lege artis?

    jeśłi tak to uderzaj do nadzoru budowlanego z pisemem o wstrzymanie budowy
    ze wzgledu na naruszenie twoich praw.
    A tak btw: oni to trafo budują na twojej działce czy na drodze czy gdzie?

  • 3. Data: 2011-01-19 19:58:15
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > A tak btw: oni to trafo budują na twojej działce czy na drodze czy gdzie?

    Trafo chca postawic na drodze (6m miedzy plotami), praktycznie 2cm od mojej
    dzialki, ale w swietle bramy wjazdowej na posesje.

    --
    Tomasz

    5800 (20110119) __________

  • 4. Data: 2011-01-19 20:09:59
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ta waska drozka (6 m od granicy do granicy dzialek) jest wlasnoscia gminy

    wszystko zgodnie z prawem - tyle ze oczywiscie dojscia do posesji zagrodzić
    nie mozna. Alarmuj nadzór budowlany i rób dym w energetyce, na tyle duży
    żeby projektanta wziął za dupe. Jak cie bedą zbywać dzwoń do samego prezesa.
    A na miejscu stacji postaw jakis samochód :-)

    budyń projektant :)

  • 5. Data: 2011-01-19 20:21:34
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Tomasz" <t...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Trafo chca postawic na drodze (6m miedzy plotami), praktycznie 2cm od
    > mojej dzialki, ale w swietle bramy wjazdowej na posesje.

    Zrób taj jak ci marek mówi, a lepiej szybko weź prawnika.

  • 6. Data: 2011-01-19 20:24:07
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-01-19 20:58, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Trafo chca postawic na drodze (6m miedzy plotami), praktycznie 2cm od
    > mojej dzialki, ale w swietle bramy wjazdowej na posesje.

    A ta brama jest na mapach? A może to dzika brama?

    M.

  • 7. Data: 2011-01-19 20:35:26
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał

    > A ta brama jest na mapach? A może to dzika brama?

    Jest na mapach gdzies od 2 lat ale projektant bazowal na mapach z przed 10
    lat.

    --
    Tomasz

    5801 (20110119) __________

  • 8. Data: 2011-01-19 20:40:50
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Jest na mapach gdzies od 2 lat ale projektant bazowal na mapach z przed 10
    > lat.

    projektant ma bazowac na mapach do celów projektowych zrobionych tuz przed
    projektem .Jest szansa ze projekt powstał wczesniej niz twoja brama.

    b.

  • 9. Data: 2011-01-20 07:07:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2011 20:58, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Trafo chca postawic na drodze (6m miedzy plotami), praktycznie 2cm od
    > mojej dzialki, ale w swietle bramy wjazdowej na posesje.

    Jak pisali inni - szybko alarm do PINBu. Można też pomyśleć (z uwagi na
    dach) o skontaktowaniu się z strażą pożarną.

    Dodatkowo można spróbować do mediów - budowanie komuś transformatora na
    środku wyjazdu może zostać uznane za kolejny smaczny kąsek z cyklu "i
    znowu urzędasy sp*.*liły sprawę".

  • 10. Data: 2011-01-20 07:11:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PS: i daj znać, jak to będzie się toczyło. Ciekawy temat.