  • 1. Data: 2011-01-19 16:27:26
    Temat: przebudowa układu pomieszczen w mieszkaniu
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie przebudowy scian...

    http://s1202.photobucket.com/albums/bb371/sezamek1/?
    action=view&current=mieszkanie.jpg

    Po prawej na gorze ( patrzac na zdjecie) jest kuchnia, a nizej pokoj, chce
    dać belke na gorze i rozbic sciane nośną, gadalem z architektem i mowil , ze
    da sie, tyle, ze po lewej musi byc słup, ale to jest oczywiste. Wtedy
    mialbym salon z aneksem kuch. no i wyjscie na balkon. Wejscia do kuchni
    wtedy obok lazienki i przez salon albo tylko przez salon, wtedy moge
    przesunac lazienke o o jakis 1 metr w prawo i zwiekszyc przestrzen , o tym
    tez nizej napisalem...
    Po lewej natomiast tak jak jest 2 pokoje.

    Ale mam pytanie, moze macie jakis inny pomysl?

    Bo druga moja wersja to jest taka, ze z tych 2 pokoi po lewej robie duzy
    salon ( duzy to smiech bo 5x6 m, wiec to porazka, ale tak jest i nic nie
    zrobie) z otwartym wejsciem , lazienke przesuwam o jakis metr w prawo, aby
    zyskac wiecej miejsca. Kuchnia i tak jest dosc duza , wiec jak ją o metr
    skroce nic sie nie stanie no i z tego pokoju po prawej na dole robie duza
    sypialnie. Wtedy mam sypialnie z balkonem. Ale w salonie nie ma wejscia na
    balkon , a tylko okna ( okna sa od ziemi prawie do sufiut, nie wiem z 2 m
    wysokosci maja lekko, tzn. beda mialy...)

    Lewa strona gdzie sa 2 pokoje to od wschodu, prawa od zachodu.

    Moze macie inne koncepcje przebudowy takiego ukladu mieszkania.? Mysalem ,
    aby dac otwierane drzwi od kuchni na balkon, abym mogl np. latem wyjsc
    sobie i wypic kawke np. w niedzielny poranek ( balkon o d strony wielkiego
    parku) Ale rownie dobrze jakby byl tam aneks to moge przejsc przez pokoj i
    wtedy moge kuchnie zrobic na scianie gdzie okno i na tej podluznej. Czyli
    taka naroznikowa kuchnia