    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowanie domu
    Date: Tue, 26 Jan 2021 17:41:13 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 08:51 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > . koszt utylizacji dla prywatnego, to młotek wiaderka i tuptanie. (albo
    > lina i bloczek jak w moim przypadku) jak byś chciał to zlecić to masz
    > ceny od 300zł do 1000zł

    Na wiosnę ubiegłego roku wystawiłem na OLX ogłoszenie "oddam za darmo
    barakowóz cyrkowy". W opisie dodałem, że dorzucę 100 zł do transportu
    (miał osie, ale nie miał kół).
    Po 10 min dostałem sms'a "zutylizuję za 1000 PLN". Pomyślałem, że gość
    szuka jelenia, ja mu taki rarytas oddaję gratis, a ten chce mnie oskubać.
    Przyjechało z 10 chętnych, każdy stukał, pukał zaglądał pod podłogę i
    rozstawał się ze mną słowami: "oczywiście biorę, załatwię tylko
    hds'a/lawetę i do pana zadzwonię. Tylko jeden z oglądających wrócił i
    powiedział, że gra niewarta świeczki bo "lokalini transportowcy" liczą
    sobie za 10km z tym barakiem 500-700 zł (tyle miał do swojej posesji).
    Poczekałem do jesieni i sam go rozebrałem, koszty to kontener 7mp (700 lub
    800 zł) i cały weekend z rodziną na świeżym powietrzu. Dodatkowo została
    mi do zutylizowania papa z dachu (do kontenera nie wolno, a było jej
    kilkanaście warstw) i musiałem ją wozić przyczepką do gminnego PSZOK'u.
    Jakbym na wiosnę wiedział to co na jesieni to bym temu człowiekowi do tego
    1000 jeszcze z 200 zł dorzucił.

    TG