eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudowlaniec z USA zachwyca się europejskimi domami - fajny film › Re: Budowlaniec z USA zachwyca się europejskimi domami - fajny film
  • Data: 2019-03-25 18:29:30
    Temat: Re: Budowlaniec z USA zachwyca się europejskimi domami - fajny film
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 12:13:34 UTC-5 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    powiedziec bo by se sam konkurencje robil.

    > A kogo masz z branży budowlanej?

    Nikogo.
    Nie trafilem na nikogo kto gadal by z sensem i te informacje przydaly by mi sie w
    codziennym zyciu.
    Jak potrzebuje cos sie dowiedziec to szukam na biezaco.

    Z ciekawych filmow to polecam jak kleic kafelki:
    https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    Testy z szyba pokazuja jak robic zeby zrobic dobrze.

    Choc z drugiej strony w praktyce nawet kiepsko przyklejone plytki wewnetrzne trzymaja
    sie na tyle dobrze ze nie ma z nimi problemow.
    Za to warto sobie te rady wziasc do serca przy klejeniu plytek na zewnatrz.