  • Data: 2015-05-18 23:28:42
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-18 o 22:37, masti pisze:

    > a skoro liczący głosy są wyborcami o losowy rozrzucie to sprzyja ...?

    Z ciekawosci obejrzalem dzis program Lisa. Przed druga tura wiadomo o
    czym bedzie. hehe
    Nie pomylilem sie, ale to co zobaczylem to sa jakies jaja. O co chodzi?
    O gosci. Zaproszonych bylo trzech. Pierwszy Cimoszewicz, drugi
    Lewandowski - szef doradcow ekonomicznych premier rzadu z PO i trzeci
    wybitny polski aktor podrzednych seriali o opiniotworczych ambicjach T.
    Karolak. Jak latwo sie domyslic prezentowali jedyny sluszny poglad
    jedynego slusznego wyboru. Nie mam pojecia jak telewizja abonament ma
    czelnosc nazywac misyjna rola, ale za to spodziewal bym sie chociaz
    pozorow obiektywizmu i zaproszenia chociaz jednej osoby z obozu poparcia
    drugiej strony. Ale to co zobaczylem to czysta propaganda.
    Przy okazji na zywo mozna bylo zobaczyc jak tzw. dziennikarz prostytuuje
    sie publicznie na wlasne zyczenie. Szkoda bylo czasu, ale z drugiej
    strony chyba przekonuje sie, ze jednak warto zaglosowac przeciw.

    Pozdro.. TK