  • 1. Data: 2015-05-17 23:29:28
    Temat: Budujemy Polskę
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jak tam po debacie??

  • 2. Data: 2015-05-17 23:36:48
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-17 o 23:29, Kris pisze:
    > Jak tam po debacie??

    Powiem, ze obecny prezydent - swietny mowca. Maz stanu jakiego
    potrzebuje narod, tylko kurcze czemu mowi to czego nie robi? Czy to
    jakas moda mowic o pomyslach ktorych sie nie robi?
    Drugi kandydat - no niezly. Przycmiony talentem poprzedniego w miare
    rozwoju debaty, ale z potencjalem.
    Niestety nie wierze zadnemu z nich. :-(
    Jak to w zyciu bywa, przegralem w pierwszej turze i waham sie czy pojsc
    na druga.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2015-05-18 08:32:27
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-05-17 o 23:29, Kris pisze:
    > Jak tam po debacie??

    Ty też tere fere.

  • 4. Data: 2015-05-18 11:46:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Jak tam po debacie??

    Masz dziwne hobby - oglądać jak jeden się tłumaczy dlaczego zrobił niewiele
    dobrego, a drugi straszy że będzie robił więcej złego - ja całkiem miło
    spędziłem weekend na dwóch kółkach :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2015-05-18 13:14:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 17 maja 2015 23:29:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jak tam po debacie??

    w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety. Nie wiem czy
    wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies wskazowki.
    Ze strony dudy braklo mocniejszego ataku np w sprawie WSI, ale tez braklo
    merytorycznego przekazu o sprzecznosci: dlaczego pis mowi ze jest tak zle skoro jest
    tak dobrze - otoz jest tak dobrze bo polscy przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie
    dzieki wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce. Wszystko czego sie
    sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo zle - zatem gruntowna zmiana
    modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla przedsiebiorczosci, to da natychmiastowa
    eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze obiecanki,
    praca itd...

    b.

  • 6. Data: 2015-05-18 13:38:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-18 o 13:14, Budyń pisze:

    > w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety. Nie wiem czy
    wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies wskazowki.

    Ja wahajacy sie uzyskalem jakies wskazowki. Mialem zaglosowac przeciw a
    teraz mysle, ze i przeciw to szkoda z domu wychodzic.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2015-05-18 13:53:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-17 23:29, Kris wrote:
    > Jak tam po debacie??

    Pytanie czy wolisz aby na górze był prezes czy marionetka wsi.

  • 8. Data: 2015-05-18 14:01:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety.

    Na wstępnie: nie oglądałem - czytałem zapis relacji - dzięki temu nie
    straciłem godziny a tylko 15 minut :-)

    Ja bym raczej powiedział że w końcu zaczął cokolwiek robić by być ponownie
    wybranym bo jak dotąd to chyba myślał że może leżeć na werandzie a kampania
    się sama zrobi. Gdyby jeszcze sztab jakiś zmontował to może by cos z tego
    było, ale z tymi ludźmi co sobie wybrał do pomocy to on jest w stanie to
    jeszcze przegrać :-)

    A Duda jak to Duda - widać że to "polityk" z łapanki. Jak brakło doradców i
    scenariusza to się zgubił, ale potencjał ma za kilka lat jak się
    usamodzielni to mogą być z niego ludzie.niego ludzie.

    Osobiście jednak w perspektywie kilku lat po prawej stronie stawiałbym na to
    że Kukiz wyrośnie na konkurenta PO i mam osobistą nadzieję że to będzie
    rzeczywista prawica, a nie związkowi socjaliści pod szyldem chadeków jak
    PiS.

    > Nie wiem czy wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies
    > wskazowki.

    Nie wiem, czy wahający się to dobre określenie - ja bym o nich napisał
    "bezdomni". Na kogo maja głosować wyborcy Kukiza? Ani z Po ani z PiS'em im
    nie po drodze. Z jednej strony Kukiz to zadeklarowany katolik więc niby do
    PiS im bliżej, ale z drugiej jak się popatrzy na sondaże to Kukiza poparli
    ci co w poprzednich wyborach poparli Palikota - a więc bynajmniej nie
    katolicy, ale "młodzi zbuntowani" - a im niekoniecznie jest po drodze z
    Kaczyńskim czy Macierewiczem.

    > Ze strony dudy braklo mocniejszego ataku np w sprawie WSI

    WSI? Po co Duda miałby zniechęcać ludzi przypominając jedną z większych
    wpadek PiS? Rozwalenie naszych służb i zdemaskowanie agentów na świecie to
    kompromitacja na skalę światową. W interesie Dudy jest by nikt o tym nie
    pamiętał. A wywożenie dokumentacji po przegranych wyborach i ukrywanie w
    pałacu prezydenckim zasługuje na trybunał stanu.

> [...]
    > przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie dzieki
    > wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce.

    :-)))

    Jeśli obecne Państwo polskie jest opresyjne to jak nazwiesz to sprzed 10
    lat? A jak to sprzed 15?

    Proponuję jednak otworzyć oczy i uszy i zrobić sobie wycieczkę po
    okolicznych przedsiębiorstwach i pogadać z właścicielami :-) Jeśli chodzi o
    prowadzenie biznesu to z roku na rok jest coraz lepiej.

    > Wszystko czego sie sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo
    > zle - zatem gruntowna zmiana modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla
    > przedsiebiorczosci,

    Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.

    > to da natychmiastowa
    > eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze
    > obiecanki, praca itd...

    Jaki nagły wzrost skoro już teraz nie ma kto robić? Trzeba by masowa
    zatrudniać Ukraińców i Białorusinów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2015-05-18 14:55:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 13:38:17 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja wahajacy sie uzyskalem jakies wskazowki. Mialem zaglosowac przeciw a
    > teraz mysle, ze i przeciw to szkoda z domu wychodzic.

    Można iść oddać nieważny głos.

  • 10. Data: 2015-05-18 15:35:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 14:01, Ergie pisze:
    > Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    > osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.
    Jest kilka takich barier: składka emerytalna, rentowa i zdrowotna
    powiązane z kodeksem pracy.

    Maciek