  • 241. Data: 2015-05-29 22:48:47
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 22:28, Budyń pisze:

    > wystarczy ze w ogóle nie ogłosi programu - i swoje 20% moze uzyskac - głosy tych
    którzy są na NIE.

    To prawda, tak może być, ale to może później oznaczać większe
    rozczarowanie dla jego wyborców, pożyjemy zobaczymy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 242. Data: 2015-05-30 10:45:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 maja 2015 22:48:51 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > To prawda, tak może być, ale to może później oznaczać większe
    > rozczarowanie dla jego wyborców, pożyjemy zobaczymy.

    Ale Kukiz juz podal kilka punktow ktore jego zdaniem trzeba realizowac.
    Blizej mu do komucha niz wolnosciowca :) Moim zdaniem odlecial hen daleko,
    a tymi punktami co podal to wyprzedza najbardziej lewicowe partie jakie znam
    :-) A znam np. takie (uwaga czytanie grozi rakiem):

    http://partiarazem.pl/program/

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 243. Data: 2015-05-30 10:50:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 maja 2015 10:45:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > a tymi punktami co podal to wyprzedza najbardziej lewicowe partie jakie znam
    > :-) A znam np. takie (uwaga czytanie grozi rakiem):

    o kruca bomba - az siadłem :-) No ale z takim programem z pisem sie dogada bez
    problemu...

    b.

  • 244. Data: 2015-05-30 13:02:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 30 maja 2015 10:50:52 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > o kruca bomba - az siadłem :-) No ale z takim programem z pisem sie dogada bez
    problemu...

    Znaczy zebys mnie zle nie zrozumial - to nie punkty kukiza, to jakas odjechana
    partia :) Kukiz podal kilka punktow z '80, potem sie wycofywal ze niby
    nikt nie zrozumial co chcial przekazac ale z tego jasno wynikalo, ze on
    to popiera. A byly tam takie punkty jak "podniesc wszystkim wynagrodzenie
    o 2000 pln" :-) Wszystkie te punkty byly w stylu "Uchwalimy uchwale likwidujaca
    biede i wszyscy beda bogaci" :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 245. Data: 2015-05-30 13:09:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 maja 2015 13:02:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Znaczy zebys mnie zle nie zrozumial - to nie punkty kukiza, to jakas odjechana
    > partia :)

    uff - nie doczytalem i myslalem ze to kukiza jakies zaplecze :-)

    b.