  • 1. Data: 2015-05-12 08:21:47
    Temat: Co to za cudo?
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_PL1
    /?esub=PBZIDyIyWwtuHk4MbG1mDB1NG3lMTF1PbSdOFWAWARw

    Trafiłem w sk ieci na coś takiego. Co to jest i czym to się je?

  • 2. Data: 2015-05-12 09:17:56
    Temat: Re: Co to za cudo?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Prawoklik pod FF zaprowadzil mnie tu:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=530
    860&highlight=bill+killer&sid=c09704bb2fedc94555de60
    ea4008ff31

    w watkach naprowadzajacych na ten watek uzyto slowa 'sciema'

  • 3. Data: 2015-05-12 09:18:41
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 08:21:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_PL1
    /?esub=PBZIDyIyWwtuHk4MbG1mDB1NG3lMTF1PbSdOFWAWARw

    > Trafiłem w sk ieci na coś takiego. Co to jest i czym to się je?

    Wygląda jak "magnetyzer" do prądu :D

  • 4. Data: 2015-05-12 10:15:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2015 08:21, Kris pisze:
    > http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_PL1
    [ciach podejrzana końcówka]
    > Trafiłem w sk ieci na coś takiego. Co to jest i czym to się je?

    To jest szwindel, oszustwo, naciąganie i liczenie na ignorancję ludzi.

    Swoją drogą link który podałeś jest podejrzany, bo sugeruje jakąś
    subskrybcję - masz coś z tego?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 5. Data: 2015-05-12 11:50:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 10:15:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > - masz coś z tego?
    Satysfakcję że wywołałem Ciebie do odpowiedzi;)
    Mam ciekawsze zajęcia w życiu niż spamowanie jakimiś sponsorowanymi linkami.
    Na tą reklamę trafiłem wczoraj przypadkiem i tak mnie zaciekawiło.
    Fakt z rozpędu wkleiłem cały link zamiast http://energy-save-pl.com/
    Ktoś pewnie kilka groszy zarobił dzięki temu

  • 6. Data: 2015-05-12 11:53:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 09:18, r...@g...com pisze:
    /?esub=PBZIDyIyWwtuHk4MbG1mDB1NG3lMTF1PbSdOFWAWARw

    > Wygląda jak "magnetyzer" do prądu :D

    Na szczęście piszą, że jeden przyrząd wystarczy na całe mieszkanie.
    ;)

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-05-12 11:54:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 08:21, Kris pisze:
    > http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_PL1
    /?esub=PBZIDyIyWwtuHk4MbG1mDB1NG3lMTF1PbSdOFWAWARw

    > Trafiłem w sk ieci na coś takiego. Co to jest i czym to się je?

    To jest takie nowoczesne voodoo :)

  • 8. Data: 2015-05-12 12:04:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To jest takie nowoczesne voodoo :)

    Moment, voodoo to by było jakby robiło większe zużycie u sąsiada, ale to
    _niby_ robi mniejsze u nas więc to raczej talizman a nie voodoo.

    A co do urządzenia to jak w starym przysłowiu - jest to bardzo tania szkoła
    życia - umożliwia zamianę kasy na trochę życiowej mądrości.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2015-05-12 15:19:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 12:05:13 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > A co do urządzenia to jak w starym przysłowiu - jest to bardzo tania szkoła
    > życia - umożliwia zamianę kasy na trochę życiowej mądrości.

    Niestety nie. Przynajmniej w kwestii mądrości.
    Parę lat temu walczyłem z takim naciągaczem, napisałem kilkadziesiąt
    wiadomości do ludzi, którzy dali się nabrać. Masę czasu straciłem,
    bo w większości przypadków dyskusja była dość rozbudowana (próbowałem
    edukować). Efekt? Ogólna niechęć ludzi, pogróżki od oszusta,
    może 1 czy 2 osoby załapały i podziękowały.
    Oduczyłem się zbawiania świata ;)

    L.

  • 10. Data: 2015-05-12 15:46:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-12 o 08:21, Kris pisze:
    > http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_
    Piszą tam o energii "aktywnej" i "reaktywnej".
    Ja sądzę, że może chodzi o czynną i bierną, ale takie określenie nie
    brzmi. W reklamie kosmetyku, czy leku nie można powiedzieć "skład" tylko
    musi być "FORMUŁA" itp. itd.
    Założę się, że w środku tego gówna siedzi kondensator. Celowo piszę to
    słowo na g bez gwiazdek, bo trzeba rzeczy nazywać po imieniu.
    Jacek