  • 231. Data: 2015-05-29 10:16:17
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-29 10:09, Maniek4 wrote:
    > A niby kiedy mieli emigrowac jak nie za PIS? Za Jaruzelskiego? Czy to
    > nie Tusk obiecywal powroty blisko osiem lat temu?

    Maniek ile Ty masz lat, że wierzysz w obietnice (wyborcze)?

    A już zwłaszcza przy zapisach w konstytucji, które gwarantują
    (sejmowym/senackim) wybrańcom "maniewdupie" swojego elektoratu ...

    Piotrek

  • 232. Data: 2015-05-29 10:28:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-29 o 10:16, Piotrek pisze:

    > Maniek ile Ty masz lat, że wierzysz w obietnice (wyborcze)?
    >
    > A już zwłaszcza przy zapisach w konstytucji, które gwarantują
    > (sejmowym/senackim) wybrańcom "maniewdupie" swojego elektoratu ...

    Masz racje, tylko podpieranie sie PiSem, ze niby za ich czasow bylo tak
    zle, ze Polacy zaczeli emigrowac przeciez nie jest prawada. Akurat za
    ich kadencji pojawila sie taka mozliwosc i tyle.
    Za to obecna wladze smialo mozemy rozliczyc z tego, ze emigracja wciaz
    trwa i co wiecej jak podaja statystyki w tym roku sie nasila. A, ze
    mieli wracac to tylko przejaw dobrego humoru i hipokryzji obecnej
    wladzy. Nie jeden zreszta.

    Pozdro.. TK

  • 233. Data: 2015-05-29 10:50:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-29 10:28, Maniek4 wrote:
    > Masz racje, tylko podpieranie sie PiSem, ze niby za ich czasow bylo tak
    > zle, ze Polacy zaczeli emigrowac przeciez nie jest prawada. Akurat za
    > ich kadencji pojawila sie taka mozliwosc i tyle.

    Ale ja się nie podpieram PiSem. Lubię po prostu wywoływać dysonans
    poznawczy u moich rozmówców ;-)

    > Za to obecna wladze smialo mozemy rozliczyc z tego, ze emigracja wciaz
    > trwa i co wiecej jak podaja statystyki w tym roku sie nasila. A, ze

    Ale wiesz jaka jest najlepsza metoda na zatrzymanie emigracji? ;-)
    Na pewno byś chciał, ażeby taka metoda została użyta?

    > mieli wracac to tylko przejaw dobrego humoru i hipokryzji obecnej
    > wladzy. Nie jeden zreszta.

    W tym przypadku to akurat IMHO bardziej głupoty albo myślenia
    życzeniowego (co w sumie na jedno wychodzi) niż hipokryzji.
    Ale mogę się mylić.

    Piotrek

  • 234. Data: 2015-05-29 10:55:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 29 maja 2015 10:08:56 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > ktoś znajdzie w nim luki to nazwę ich naiwnymi, ewentualnie idiotami.
    > Jeśli wzięli łapówki i specjalnie uchwalili złe prawo to nazwę ich
    > złodziejami albo sprzedawczykami.
    > Jeśli stale współpracują z przestępcami tak że to de facto przestępcy
    > stanowią prawo to nazwę ich mafią.
    > Jak wydadzą rozkaz strzelania do obywateli (jak np. w stanie wojennym) to
    > nazwę ich bandytami.
    >
    > Ale za każdym razem będę miał na myśli jakiś konkretnych ludzi a nie Sejm
    > jako całość. Nigdy nie dołączę się do chóru krzyczącego "wszyscy politycy

    no juz blizej - zatem mówiąc o tych którzy podejmują decyzje (reszta to tylko
    małostkowe maszynki do głosowania) nazwiemy ich mafią, a tych którzy zlecali seryjne
    samobójstwa - bandytami. Tośmy sie dogadali.

    b.

  • 235. Data: 2015-05-29 11:07:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-29 10:55, Budyń wrote:
    > no juz blizej - zatem mówiąc o tych którzy podejmują decyzje (reszta to tylko
    małostkowe maszynki do głosowania) nazwiemy ich mafią, a tych którzy zlecali seryjne
    samobójstwa - bandytami. Tośmy sie dogadali.

    Budyń,

    Zapomniałeś jeszcze o pi razy drzwi 15 milionach pomocników mafii (30
    milionów uprawnionych, 50% frekwencji, IMHO każda opcja polityczna ma
    coś "za uszami").

    No weź się może ogarnij :-)

    Piotrek

  • 236. Data: 2015-05-29 11:42:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-29 o 10:50, Piotrek pisze:

    > Ale wiesz jaka jest najlepsza metoda na zatrzymanie emigracji? ;-)
    > Na pewno byś chciał, ażeby taka metoda została użyta?

    Jedyna sluszna metoda to taka, zeby chcieli zostac. Innej nie biore pod
    uwage. Ale zeby tak bylo to trzeba czegos wiecej niz tylko picie,
    siedzenie i lulek palenie jak to powiedziala Bienkowska o koalicjantach
    rzadu. Okazuje sie, ze nie tylko w sprawie posrednio powstrzymania
    emigracji nic nie robia to oni po prostu w ogole nic nie robia.

    > W tym przypadku to akurat IMHO bardziej głupoty albo myślenia
    > życzeniowego (co w sumie na jedno wychodzi) niż hipokryzji.
    > Ale mogę się mylić.

    A ja sadze, ze co jak co, ale tacy glupi to nie sa. Doskonale wiedza
    czego chca i wiedza jak to zrobic. Mamienie spoleczenstwa i opowiadanie,
    ze cos tam sie nie da to nie brak kompetencji tylko realizowanie planu
    trwania. Slowem opowiada sie to co tlum chce slyszec.

    Pozdro.. TK

  • 237. Data: 2015-05-29 12:27:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 29 maja 2015 11:07:19 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Zapomniałeś jeszcze o pi razy drzwi 15 milionach pomocników mafii (30
    > milionów uprawnionych, 50% frekwencji, IMHO każda opcja polityczna ma
    > coś "za uszami").

    masz prawo nie rozumiec jak to dziala, zwłaszcza gdy brak ci wiedzy. Ale byc z tego
    dumnym? Normalnie centrum miasteczka wilanów :)
    Jakos sie nie pochwaliles co czytasz aby miec pełniejszy ogląd swiata?

    b.

  • 238. Data: 2015-05-29 12:52:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-29 12:27, Budyń wrote:
    > masz prawo nie rozumiec jak to dziala, zwłaszcza gdy brak ci wiedzy. Ale byc z tego
    dumnym? Normalnie centrum miasteczka wilanów :)
    > Jakos sie nie pochwaliles co czytasz aby miec pełniejszy ogląd swiata?

    Na potrzeby tej "dyskusji" możesz przyjąć co Ci wygodnie :-)

    A tak na marginesie, to co Ci z tego czytania w celu posiadania
    pełniejszego oglądu świata, skoro IMHO i tak cały czas świecisz światłem
    odbitym ;-)

    BTW, jak tam przemyślenia w sprawie statystycznego podejścia do
    przewałek wyborczych w kontekście linka, który podesłałem? ;-)

    Piotrek

  • 239. Data: 2015-05-29 13:07:16
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 29-05-15 o 12:27, Budyń pisze:

> [...]
    dumnym? Normalnie centrum miasteczka wilanów :)
    > Jakos sie nie pochwaliles co czytasz aby miec pełniejszy ogląd swiata?

    W istocie.
    I ciężko dociera, że np. ja wyjadę (wraz z synami i wnukami...mam taką
    możliwość) ponieważ NIE CHCĘ być członkiem tego społeczeństwa.
    Nie chcę być obywatelem PRLu bis.
    Bowiem społeczność zamieszkująca Polskę składa się z Polaków i
    polskojęzycznych ludzi sowieckich.
    Tych drugich (kilka milionów) organicznie nie znoszę. Ich mentalności,
    obrzędowości etc.A ponieważ to oni właśnie pełnią rolę "elity", oni
    stanowią "prawo", oni są w urzędach,sądach,policji,prokuraturach i nic
    nie zapowiada zmiany przeto wyjście jest jedno i samo się nasuwa.
    I wcale nie mam zamiaru na ten temat dyskutować, bo niczyja opinia w tej
    sprawie mnie nie interesuje...:-).

  • 240. Data: 2015-05-29 15:41:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 29 maja 2015 12:52:52 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > A tak na marginesie, to co Ci z tego czytania w celu posiadania
    > pełniejszego oglądu świata, skoro IMHO i tak cały czas świecisz światłem
    > odbitym ;-)

    ładne, szkoda ze nie do rymu, coś jak majakowski

    > BTW, jak tam przemyślenia w sprawie statystycznego podejścia do
    > przewałek wyborczych w kontekście linka, który podesłałem? ;-)

    sie przypomnij którego - bo ile pamietam podeslales jedna z miliona stron ktora
    głosiła ze były fałszerstwa ale nie próbowala tego uzasadnic. O tym było?

    b.