  • 91. Data: 2015-05-21 15:34:15
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-20 o 15:18, Ergie pisze:
    > No ale tak jest wszędzie. Ot choćby rozporządzenie "warunki
    > techniczne...", albo normy branżowe. Prawo się zmienia i trzeba być na
    > bieżąco. Ale nie ma co tego demonizować. Nie jest to największy problem
    > przedsiębiorców.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    jak to ktoś dziś napisał na pl.soc.prawo.podatki
    "tylko dwa artykuły a kilka tysięcy linijek tekstu"

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    065,20150401,art-22-23-koszty-uzyskania-przychodow.h
    tml

    Łukasz

  • 92. Data: 2015-05-21 17:21:56
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:32:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    mamy bardzo zdolna malpe. Ot cała różnica...

    potem ze kraj na aferach stoi to istnieje grozba zostania pisowcem (to wcale nie jest
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je
    Faktami :)

    męża zaufania i w poniedziałek opiszesz swoje doświadczenia związane z pełnieniem tej
    ważnej funkcji. Oczywiście nikt nie zagwarantuje jak było w innych komisjach ale
    chociaż będziemy mieli pewność jak było w Twojej.

> [...]
    > zmienic niewygodny temat. Ojciec mowil wtedy, ze to bylo ustawione. Ja
    > myslalem sobie, ze to Olejnik - baba firma. No nie mozliwe zeby robila
    > cos z nadania. Minelo pare lat i dzis na Youtubie mamy jak wsiada do
    > samochodu Urbana te dwadziescia pare lat temu. Dzis sensacje Cezarego
    > Gmyza o tamtych relacjach pewnie na nikim wrazenia nie robia. Zmienila
    > sie tylko perspektywa czasu przez co ja wiem jaki naiwny bylem wtedy.
    > Pisze to dlatego, ze nie rozumiem podejscia bez zostawienia sobie
    > marginesu na watpliwosci o ile nie jest sie dzieckiem.

    Budyń ma szansę samemu sprawdzić i albo potwierdzić albo obalić swoje niczym nie
    poparte wątpliwości. Doświadczenie życiowe to coś bezcennego. I nie zrobi tego. Może
    dlatego ze by się okazało ze nie miał racji? Bylem, brałem w tym udział i twierdzę że
    się nie da oszukać w czasie wyborów. Mogę tych co rządzą nienawidzić. Ale nie z
    powodu że oszukują w czasie wyborów.

  • 93. Data: 2015-05-21 17:41:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 17:21:57 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    się nie da oszukać w czasie wyborów. Mogę tych co rządzą nienawidzić. Ale nie z

    Byłem kiedys mezem zaufania. A masz jakis pomysł zebym był we wszystkich komisjach na
    raz? Zgodzilem sie z tobą ze tam gdzie sie pilnuje to tam sie nie da.
    Nie musze byc w komisji (jednej!!!) zeby umiec zastosowac statystyczny aparat
    matematyczny. Wciaz czekam na wasze pomysły skąd w mazowieckim równiutko po granicach
    administracyjnych cos sie wydarzyło.
    Gdyby to było w opolskim to mozna by obstawiac jakies etniczne uwarunkowania
    slunzaków - ale w mazowieckim taki pomysł odpada.

    b.

  • 94. Data: 2015-05-21 18:09:12
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 17:41:31 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > Gdyby to było w opolskim to mozna by obstawiac jakies etniczne uwarunkowania
    slunzaków - ale w mazowieckim taki pomysł odpada.

    Jako mąż zaufania miałeś na wszystko oko?

  • 95. Data: 2015-05-21 18:27:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:09:13 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    > Jako mąż zaufania miałeś na wszystko oko?

    A co za różnica - na podstawie sprawozdania z kilku obwodów chcesz zbudowac teorie o
    wszystkich? To ktos ci tu podał linka do komisji z wątpliwymi działaniami.
    W kazdym razie na pewno wychodziłem w trakcie a byłem sam - ale przekretów raczej nie
    było.

    b.

  • 96. Data: 2015-05-21 18:36:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:27:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > W kazdym razie na pewno wychodziłem w trakcie a byłem sam - ale przekretów raczej

    To dlaczego uważasz że w innych komisjach były, dlatego że w jakiejś statystyce
    wyszło? Kukiz dostał 20%. Przecież to niemożliwe, to musiał być przekręt.

  • 97. Data: 2015-05-21 19:06:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:36:37 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    teorie o wszystkich? To ktos ci tu podał linka do komisji z wątpliwymi działaniami.

    > To dlaczego uważasz że w innych komisjach były, dlatego że w jakiejś statystyce
    wyszło?

    Statystyki potwierdzają grafikę
    popatrz 2002
    http://wiarygodnewybory2014.blog.pl/files/2014/11/ma
    pa-2002.jpg

    i 2006
    http://wiarygodnewybory2014.blog.pl/files/2014/11/ma
    pa-2006.jpg

    wreszcie 2010
    http://wiarygodnewybory2014.blog.pl/files/2014/11/gl
    osy_niewazne_2010-300x280.jpg

    mapki wyników 2014 nie bedzie bo panstwo zabronilo zbierac takie dane.

    Mechanizm sie powtarza widac od dawna - no to ja pytam o przyczyny rozkładu głosów
    nieważnych zgodnie z granicami administracyjnymi województw.
    Jesli jest naturalny i uczciwy to dlaczego dolnoslosląskie i kuj-pomorskie w 2002
    wykazuje rozkład po granicach województw a w latach następnych nie.

    aha, i zwóc uwage na mapkach ze w duzych miastach tego efektu nie ma - zapewne
    pilnowales wyborów w duzym miescie - wg ciebie nie dało sie oszukac. No to statystyki
    to potwierdzają - wduzych sie nie oszukuje. Dziwne efekty to mniejsze miejscowosci.

    >Kukiz dostał 20%. Przecież to niemożliwe, to musiał być przekręt.

    To przeswiadczenie a nie poszlaka dowodowa. Zapewne dla wielu pisowców niewiarygodne
    jest ze tak duzo osób wciaz glosuje na PO (musi przekręt!!!), pewnie w drugą strone
    to tak samo dziala. Ale to mylne bo oparte na obserwacjach lokalnych zamiast
    globalnych.

    b.

  • 98. Data: 2015-05-21 19:39:36
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Maniek4 wrote:

    > Jak to w zyciu bywa, przegralem w pierwszej turze i waham sie czy pojsc
    > na druga.

    Poglądów Andrzeja zdecydowanie nie podzielam, a Bronek
    zajumał mi kasę z OFE. Wybór jest więc prosty: spacer. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 99. Data: 2015-05-21 19:46:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-21 19:06, Budyń wrote:
    > Statystyki potwierdzają grafikę
> [...]

    Widzę, że już doszedłeś do tego, że "problem" jest z głosowaniem
    dotyczącym sejmików wojewódzkich. Brawo!

    No to podrzucę Ci hint-a:
    Czym różniły się karty do głosowania do sejmików wojewódzkich od
    pozostałych kart do głosowania?

    I hint bonusowy:

    Dlaczego "kantują" *) w wyborach samorządowych (bez względu na to kto
    wygrywa) i nie "kantują" *) w wyborach do sejmu i senatu

    Piotrek

    *) statystycznie rzecz biorąc

  • 100. Data: 2015-05-21 20:14:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-21 o 17:21, k...@g...com pisze:

> [...]
    się nie da oszukać w czasie wyborów. Mogę tych co rządzą nienawidzić. Ale nie z

    A pamietasz sprawe np. Ireneusza Sekuly? Samobojczo strzelil sobie trzy
    razy w brzuch i klatke piersiowa.
    http://niniwa22.cba.pl/trzy_kule_na_pozegnanie.htm
    Czytajac to nie sposob przyjac jednoznacznie samobojstwa Leppera i np.
    Petelickiego. Do Leppera nikt nie mogl wejsc przez okno jak mowi
    prokuratura, bo na rusztowaniach z zewnatrz nie bylo drabiny. :-) Jezeli
    dopuscimy mysl, ze to byly walki to czym sa przy tym jakies wybory?

    Pozdro.. TK