    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 21 May 2015 08:21:56 -0700 (PDT)
    <555b514d$0$8370$65785112@news.neostrada.pl> <mjfjkc$8ou$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <mjg3ou$er2$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <mjg5hk$mg9$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <mjg7dd$ufm$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <mjhvfb$j8c$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <mji8ik$m18$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <mjiktk$9gq$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <f...@g...com>
    <mjkmp3$h6q$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:32:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    mamy bardzo zdolna malpe. Ot cała różnica...

    potem ze kraj na aferach stoi to istnieje grozba zostania pisowcem (to wcale nie jest
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je
    Faktami :)

    męża zaufania i w poniedziałek opiszesz swoje doświadczenia związane z pełnieniem tej
    ważnej funkcji. Oczywiście nikt nie zagwarantuje jak było w innych komisjach ale
    chociaż będziemy mieli pewność jak było w Twojej.

> [...]
    > zmienic niewygodny temat. Ojciec mowil wtedy, ze to bylo ustawione. Ja
    > myslalem sobie, ze to Olejnik - baba firma. No nie mozliwe zeby robila
    > cos z nadania. Minelo pare lat i dzis na Youtubie mamy jak wsiada do
    > samochodu Urbana te dwadziescia pare lat temu. Dzis sensacje Cezarego
    > Gmyza o tamtych relacjach pewnie na nikim wrazenia nie robia. Zmienila
    > sie tylko perspektywa czasu przez co ja wiem jaki naiwny bylem wtedy.
    > Pisze to dlatego, ze nie rozumiem podejscia bez zostawienia sobie
    > marginesu na watpliwosci o ile nie jest sie dzieckiem.

    Budyń ma szansę samemu sprawdzić i albo potwierdzić albo obalić swoje niczym nie
    poparte wątpliwości. Doświadczenie życiowe to coś bezcennego. I nie zrobi tego. Może
    dlatego ze by się okazało ze nie miał racji? Bylem, brałem w tym udział i twierdzę że
    się nie da oszukać w czasie wyborów. Mogę tych co rządzą nienawidzić. Ale nie z
    powodu że oszukują w czasie wyborów.