  • Data: 2015-05-21 18:09:12
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 17:41:31 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    poparte wątpliwości. Doświadczenie życiowe to coś bezcennego. I nie zrobi tego. Może
    dlatego ze by się okazało ze nie miał racji? Bylem, brałem w tym udział i twierdzę że
    się nie da oszukać w czasie wyborów. Mogę tych co rządzą nienawidzić. Ale nie z
    powodu że oszukują w czasie wyborów.

    > Byłem kiedys mezem zaufania. A masz jakis pomysł zebym był we wszystkich komisjach
    na raz? Zgodzilem sie z tobą ze tam gdzie sie pilnuje to tam sie nie da.
    > Nie musze byc w komisji (jednej!!!) zeby umiec zastosowac statystyczny aparat
    matematyczny. Wciaz czekam na wasze pomysły skąd w mazowieckim równiutko po granicach
    administracyjnych cos sie wydarzyło.
    > Gdyby to było w opolskim to mozna by obstawiac jakies etniczne uwarunkowania
    slunzaków - ale w mazowieckim taki pomysł odpada.

    > b.

    Jako mąż zaufania miałeś na wszystko oko?