  • 101. Data: 2015-05-21 20:43:18
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-21 o 19:39, Piotr Wyderski pisze:

    > Poglądów Andrzeja zdecydowanie nie podzielam, a Bronek
    > zajumał mi kasę z OFE. Wybór jest więc prosty: spacer. :-)

    Tez tak mysle, ale im blizej drugiej tury to zastanawiam sie czy Bronek
    jak zostanie to czy nie zajumie mi tez innej kasy. Wszak pamietamy
    obietnice o podatku liniowym.
    No i zeby bylo smieszniej to dzis czytam takie oto cos:

    http://www.fakt.pl/polityka/-6-tys-zl-tylko-idiota-z
    a-tyle-pracuje-,artykuly,546578.html

    I generalnie bylbym sklonny sie z nia zgodzic, gdyby nie utrzymywali sie
    z naszych podatkow.

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2015-05-21 21:21:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:32:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał
    > Pisze to dlatego, ze nie rozumiem podejscia bez zostawienia sobie
    > marginesu na watpliwosci o ile nie jest sie dzieckiem.

    Lis tak przez pomyłkę przecież o corce Dudy powiedział.
    I przypadkiem miał cytat przy sobie;)

  • 103. Data: 2015-05-21 21:25:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-21 o 21:21, Kris pisze:
    > W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:32:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał
    >>
    > Lis tak przez pomyłkę przecież o corce Dudy powiedział.
    > I przypadkiem miał cytat przy sobie;)

    Daj spokoj Kris. Przeciez kazdy nosi taki cytat przy sobie. Zupelnie jak
    na reklamach proszku do prania czy plynu do zmywania. Kazda pani ma w
    torebce po paczce proszku i pokazuje go na lawce w parku. :-D

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2015-05-21 23:37:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 19:46:51 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Widzę, że już doszedłeś do tego, że "problem" jest z głosowaniem
    > dotyczącym sejmików wojewódzkich. Brawo!
    >
    > No to podrzucę Ci hint-a:
    > Czym różniły się karty do głosowania do sejmików wojewódzkich od
    > pozostałych kart do głosowania?

    Pewnie wiesz to mów -czym rózniły sie w 2002 w dolnoslaskim od wielkopolskiego?
    Albo dolnoslaskiego 2002 od 2006?
    Co takiego było w tych kartach ze znaczaco roznila sie liczba glosow niewaznych? Bo
    ja przyznam sie nie wiem...

    > I hint bonusowy:
    > Dlaczego "kantują" *) w wyborach samorządowych (bez względu na to kto
    > wygrywa) i nie "kantują" *) w wyborach do sejmu i senatu

    niewazne kto wygrywa - wazne kto zyskuje a w 2006, 2010 i 2014 zyskał po kilka
    procent PSL - czy aby dlatego ze w wiejskich gminach ma wpływ kto liczy głosy i robi
    to po swojemu?
    Co do wyborów do sejmu -nie mam danych zatem sie nie wypowiadam. Ale zeby
    wypowiedziec sie ze nie kantuja musiałbym przejrzec dane -zrobiles to ze napisales
    "nie kantuja" czy przyjales takie zalozenie?

    b.

  • 105. Data: 2015-05-22 08:08:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-21 23:37, Budyń wrote:
    > Pewnie wiesz to mów [...]

    Dostałeś wędkę.

    Jesteś inteligentnym facetem. Tak więc - zwłaszcza jeśli temat Cię
    interesuje - rybę złów sobie sam :-)

    Albo raczej zauważ, że w (mętnej) wodzie pływają nie tylko takie z
    napisami "statystyka" albo "wałek".

    Piotrek

  • 106. Data: 2015-05-22 08:17:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 maja 2015 08:08:41 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    > interesuje - rybę złów sobie sam :-)
    > Albo raczej zauważ, że w (mętnej) wodzie pływają nie tylko takie z

    oszrrrwa - no co tam plywa w tej wodzie? Dawaj - mati chociaz próbował.
    Dolaczasz do grupy która opowiada historyjki, ale gdy przychodzi co do czego to
    wymieka. Nie dziwie sie specjalnie.
    Oby zona miala z ciebie wiecej pociechy :-)

    b.

  • 107. Data: 2015-05-22 10:22:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Poglądów Andrzeja zdecydowanie nie podzielam, a Bronek
    > zajumał mi kasę z OFE.

    Nie tobie zajumał (bo to nie są Twoje pieniądze) tylko przełożył z
    jednej kieszeni (obligacje) do drugiej (subkonto w ZUS)

    --
    Pete

  • 108. Data: 2015-05-22 10:36:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-22 o 10:22, Pete pisze:

    > Nie tobie zajumał (bo to nie są Twoje pieniądze) tylko przełożył z
    > jednej kieszeni (obligacje) do drugiej (subkonto w ZUS)

    Ale jaja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2015-05-22 10:46:54
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Pete wrote:

    > Nie tobie zajumał (bo to nie są Twoje pieniądze) tylko przełożył z
    > jednej kieszeni (obligacje) do drugiej (subkonto w ZUS)

    Otwarte Fundusze Emerytalne nie są podmiotami państwowymi, lecz
    prywatnymi, a obligacje stanowiły sporą część *ich* aktywów.
    Przekładanie z cudzej kieszeni do własnej wbrew woli "darczyńcy"
    zwyczajowo nazywa się jumaniem...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 110. Data: 2015-05-22 10:59:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-22 o 10:46, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > prywatnymi, a obligacje stanowiły sporą część *ich* aktywów.
    > Przekładanie z cudzej kieszeni do własnej wbrew woli "darczyńcy"

    1. Nie miały dowolności w inwestowaniu, tylko 40% musiały inwestować w
    obligacje - czyli de facto przekazywały środki Państwu
    2. Pieniądze nie należą do obywateli - nie można ich wypłacić.
    3. Zabranie pieniędzy z ofe i zakazanie inwestowania w obligacje =
    przeniesienie pieniędzy z jednej kieszeni do drugiej.

    I żeby było jasne - uważam tę operację za skandaliczną, ale samo OFE też
    uważam za instytucję szkodliwą służącą wyciągnięciu pieniędzy z systemu
    emerytalnego.

    --
    Pete