  • 81. Data: 2015-05-21 07:39:49
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 20 maja 2015 20:49:30 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    niektórych okręgach dopisywali drugi krzyżyk na kartach w których ktos głosował na PO
    - ciekawe ze nie na pis, zapewne lepiej miec mocniejsza pozycje w koalicji.
    a tam wierchuszka to struzik, piechocinski i pawlak.

    > ludzie tak głosowali

    Najprostsze czyli o najwiekszym prawdopodobienstwie.
    Jesli dasz małpie maszyne do pisania - prawdopodobienstwo ze wystuka wiersz bedzie
    znikome.
    Jesli ja zobacze wiersz bede podejrzewal szwindel - a ty w TVNie sie dowiesz ze mamy
    bardzo zdolna malpe. Ot cała różnica...

    Ale ja wlasciwe to cie rozumiem -jesli sie dopusci ze wybory byly sfalszowane, a
    potem ze kraj na aferach stoi to istnieje grozba zostania pisowcem (to wcale nie jest
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je
    Faktami :)

    b.

  • 82. Data: 2015-05-21 08:34:39
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/katastrofalny-poda
    tek-katastralny-wywlaszczy-polakow-co-z-nami-bedzie-
    po-wyborach-2015-05

  • 83. Data: 2015-05-21 11:19:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomotron wrote:

    > http://wolna-polska.pl/wiadomosci/katastrofalny-poda
    tek-katastralny-wywlaszczy-polakow-co-z-nami-bedzie-
    po-wyborach-2015-05

    jakim głąbem trzeba być, żeby kolejny rok te bzdury powielać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2015-05-21 11:20:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je

    jak na razie to właśnie stosujesz. Niczym się to nie różni od
    PiSowskiego twierdzenia o sfałszowaniu bo wyniki róznią się od sondaży

  • 85. Data: 2015-05-21 11:51:11
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 07:39:50 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je

    Mam nadzieję ze syndrom Macierewicza Cie nie zdąży Cie dopaść bo zapisałeś się na
    męża zaufania i w poniedziałek opiszesz swoje doświadczenia związane z pełnieniem tej
    ważnej funkcji. Oczywiście nikt nie zagwarantuje jak było w innych komisjach ale
    chociaż będziemy mieli pewność jak było w Twojej.

  • 86. Data: 2015-05-21 12:02:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 11:51:12 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Mam nadzieję ze syndrom Macierewicza Cie nie zdąży Cie dopaść bo zapisałeś się na
    męża zaufania

    a kto ci powiedzial ze sie zapisalem?

    Co do kontroli - zrobilem sobie wykresik dla poprzednich wyborów prezydenckich - jest
    normalny, płaski tak jak ma być.Po tych wyborach tez to sprawdze...
    A na czym polega syndrom maciarewicza? Na samodzielnym myśleniu? Bo do danych nie
    spodziewam sie ze potrafisz sie odniesc.

    b.

  • 87. Data: 2015-05-21 12:06:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 11:21:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > jak na razie to właśnie stosujesz. Niczym się to nie różni od
    > PiSowskiego twierdzenia o sfałszowaniu bo wyniki róznią się od sondaży

    FaktyMasti - co prawda nie bardzo jest jak polemizować z argumentami rozmówcy, ale
    mozna mu włożyć w usta cos czego nie powiedzial i to obalic i oskarżyć o pisizm :)
    Nic nie mówiłem o sondażach.

    b.

  • 88. Data: 2015-05-21 12:25:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    mozna mu włożyć w usta cos czego nie powiedzial i to obalic i oskarżyć o pisizm :)

    nie masz żadnych faktów poza domysłem, że skoro wykres Ci się nie zgadza
    to musiały być sfałszowane

  • 89. Data: 2015-05-21 12:40:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-20 o 15:18, Ergie pisze:
    > Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Nie mam pojęcia, ale skoro całe "biuro" zajmuje jedne regał to więcej
    > jak jeden lub dwa segregatory na rok nie będzie.

    to tyle ile u mnie

    > Zadzwoniłem do kuzyna co prowadzi sklep i powiedział że między klientami
    > gdy akurat nikogo nie ma to po prostu czyta w necie o zmianach.

    to jakiś mały sklep, mój generuje jeden segregator miesięcznie

    > No ale tak jest wszędzie. Ot choćby rozporządzenie "warunki
    > techniczne...", albo normy branżowe. Prawo się zmienia i trzeba być na
    > bieżąco. Ale nie ma co tego demonizować. Nie jest to największy problem
    > przedsiębiorców.

    ale to jest przykład bezsensowności na której możesz popłynąć grube
    pieniądze (korekta nienależnie odliczonego watu) - nie da się tego wziąć
    'na logikę'

    Łukasz

  • 90. Data: 2015-05-21 15:32:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-21 o 11:51, k...@g...com pisze:

> [...]
    ważnej funkcji. Oczywiście nikt nie zagwarantuje jak było w innych komisjach ale
    chociaż będziemy mieli pewność jak było w Twojej.

    Moj ojciec czesto opowiadal rzeczy z ktorymi sie nie zgadzalem. Mowilem,
    ze to niemozliwe, ze generalnie poglady ma glupawe i syndrom "onych". W
    roku dziewiecdziesiatym bylem jeszcze mlody, ale pamietam jak M. Olejnik
    w czasie konferencji prasowej ni z gruch ni z pietruchy Urbanowi zadala
    pytanie nie na temat. Taki przerywnik by oddac glos komus innemu i
    zmienic niewygodny temat. Ojciec mowil wtedy, ze to bylo ustawione. Ja
    myslalem sobie, ze to Olejnik - baba firma. No nie mozliwe zeby robila
    cos z nadania. Minelo pare lat i dzis na Youtubie mamy jak wsiada do
    samochodu Urbana te dwadziescia pare lat temu. Dzis sensacje Cezarego
    Gmyza o tamtych relacjach pewnie na nikim wrazenia nie robia. Zmienila
    sie tylko perspektywa czasu przez co ja wiem jaki naiwny bylem wtedy.
    Pisze to dlatego, ze nie rozumiem podejscia bez zostawienia sobie
    marginesu na watpliwosci o ile nie jest sie dzieckiem.

    Pozdro.. TK