    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    Date: Mon, 18 May 2015 14:01:35 +0200

    dyskusyjnych:365ec327-454e-4006-9928-8f883e77e684@go
    oglegroups.com...

    > w sumie - nudy aczkolwiek komora podszkolili niezle,a duda spiety.

    Na wstępnie: nie oglądałem - czytałem zapis relacji - dzięki temu nie
    straciłem godziny a tylko 15 minut :-)

    Ja bym raczej powiedział że w końcu zaczął cokolwiek robić by być ponownie
    wybranym bo jak dotąd to chyba myślał że może leżeć na werandzie a kampania
    się sama zrobi. Gdyby jeszcze sztab jakiś zmontował to może by cos z tego
    było, ale z tymi ludźmi co sobie wybrał do pomocy to on jest w stanie to
    jeszcze przegrać :-)

    A Duda jak to Duda - widać że to "polityk" z łapanki. Jak brakło doradców i
    scenariusza to się zgubił, ale potencjał ma za kilka lat jak się
    usamodzielni to mogą być z niego ludzie.niego ludzie.

    Osobiście jednak w perspektywie kilku lat po prawej stronie stawiałbym na to
    że Kukiz wyrośnie na konkurenta PO i mam osobistą nadzieję że to będzie
    rzeczywista prawica, a nie związkowi socjaliści pod szyldem chadeków jak
    PiS.

    > Nie wiem czy wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies
    > wskazowki.

    Nie wiem, czy wahający się to dobre określenie - ja bym o nich napisał
    "bezdomni". Na kogo maja głosować wyborcy Kukiza? Ani z Po ani z PiS'em im
    nie po drodze. Z jednej strony Kukiz to zadeklarowany katolik więc niby do
    PiS im bliżej, ale z drugiej jak się popatrzy na sondaże to Kukiza poparli
    ci co w poprzednich wyborach poparli Palikota - a więc bynajmniej nie
    katolicy, ale "młodzi zbuntowani" - a im niekoniecznie jest po drodze z
    Kaczyńskim czy Macierewiczem.

    > Ze strony dudy braklo mocniejszego ataku np w sprawie WSI

    WSI? Po co Duda miałby zniechęcać ludzi przypominając jedną z większych
    wpadek PiS? Rozwalenie naszych służb i zdemaskowanie agentów na świecie to
    kompromitacja na skalę światową. W interesie Dudy jest by nikt o tym nie
    pamiętał. A wywożenie dokumentacji po przegranych wyborach i ukrywanie w
    pałacu prezydenckim zasługuje na trybunał stanu.

    > ale tez braklo merytorycznego przekazu o sprzecznosci: dlaczego pis mowi
    > ze jest tak zle skoro jest tak dobrze - otoz jest tak dobrze bo polscy
    > przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie dzieki
    > wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce.

    :-)))

    Jeśli obecne Państwo polskie jest opresyjne to jak nazwiesz to sprzed 10
    lat? A jak to sprzed 15?

    Proponuję jednak otworzyć oczy i uszy i zrobić sobie wycieczkę po
    okolicznych przedsiębiorstwach i pogadać z właścicielami :-) Jeśli chodzi o
    prowadzenie biznesu to z roku na rok jest coraz lepiej.

    > Wszystko czego sie sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo
    > zle - zatem gruntowna zmiana modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla
    > przedsiebiorczosci,

    Jakie znowu bariery? Napisz konkretnie jakie trudności napotyka w Polsce
    osoba co chce założyć firmę i zatrudnić ludzi.

    > to da natychmiastowa
    > eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze
    > obiecanki, praca itd...

    Jaki nagły wzrost skoro już teraz nie ma kto robić? Trzeba by masowa
    zatrudniać Ukraińców i Białorusinów.

    Pozdrawiam
    Ergie